Útmutató az Acta Sana szerzői számára. In: Acta Sana, (2) 2. pp. 41-44. (2007)
Balogh Mónika; Rantalné Szabó Márta; Grósz Károlyné: A védőnő mentálhigiénés lehetőségei egy gimnáziumi felmérés kapcsán. In: Acta Sana, (2) 1. pp. 24-31. (2007)
Bornemissza Éva: A súlyviselés és a poszturális kontroll alakulása sacroiliacalis (SI) izületi fájdalom esetén. In: Acta Sana, (2) 1. pp. 14-18. (2007)
Carpenter Jane; Stevenson Barbara; Carson Ellen: Knowledge is the key to effective pain management-implementing an elective course in a baccalaureate nursing program. In: Acta Sana, (2) 2. pp. 30-35. (2007)
Dinkel Shirley; Clark Nora; Ciesielski Gail: Creating community in the classroom. In: Acta Sana, (2) 2. pp. 36-40. (2007)
Lőrinczné Kis Andrea; Juhászné Laczkó Erzsébet: Az osteoporosis mint népbetegség a táplálkozás függvényében. In: Acta Sana, (2) 1. pp. 4-13. (2007)
Papp László; Erdősi Erika; Helembai Kornélia: Complements to the examination of counselling in nursing : an evolutionary concept analysis. In: Acta Sana, (2) 2. pp. 21-29. (2007)
Szirbik Gabriella: A tudásfüggő társadalom tudása : az erős program. In: Acta Sana, (2) 2. pp. 6-14. (2007)
Szíver Edit: A terhesség hatása a láb statikájára. In: Acta Sana, (2) 1. pp. 19-23. (2007)
Tobak Orsolya: A fogyatékosok gondozásának egészségügyi és pedagógiai dimenziói a védőnői tevékenység tükrében. In: Acta Sana, (2) 1. pp. 32-37. (2007)
Tóth Renáta: Idegtudomány és pedagógia. In: Acta Sana, (2) 2. pp. 15-20. (2007)