Items where Subject is "06. Humanities > 06.02. Languages and Literature > 06.02.06. Linguistics"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | D | E | F | G | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V
Number of items at this level: 39.

A

Andrasek, Fruzsina: ¿Quién ganará el Óscar? In: Serie Didáctica 3. pp. 57-61. (2019)

B

Baditzné Pálvölgyi, Kata and Gaál, Zoltán Kristóf and Kovács, Dorottya and Hegedüs, Renáta and Takács, Lili: ¿Precisión lingüística o inteligibilidad? : el español oral de los Hungaroparlantes desde la perspectiva del profesor de ELE. In: Serie Didáctica 3. pp. 5-14. (2019)

Bakó, Ágnes: Comentários sobre o estatuto independente de alguns prefixos portugueses. In: Acta hispanica, (24). pp. 9-17. (2019)

Balassa, Emese: El uso de la plataforma edpuzzle en la enseñanza del español. In: Serie Didáctica 3. pp. 49-53. (2019)

Balassa, Emese: Las nuevas tendencias en la enseñanza del español : el uso de aplicaciones online en el aula. In: Serie Didáctica 3. pp. 25-47. (2019)

Balla, Melinda: Los colores. In: Serie Didáctica 4. pp. 69-70. (2020)

Berta, Tibor: Gramática fácil. In: Acta hispanica, (24). pp. 149-153. (2019)

Berta, Tibor and Jancsó, Katalin and Praefort, Veronika: Presentación. In: Serie Didáctica 4. p. 1. (2020)

Berta, Tibor and Jancsó, Katalin and Praefort, Veronika: Presentación. In: Serie Didáctica 3. p. 1. (2019)

Bódi, Beatrix Babett: Tematikus folytonosság és tematikus progresszió Guy de Maupassant Les Bijoux (Ékszerek) című novellájában. In: LingDok 19. 19. pp. 25-42. (2020)

D

Diéguez, Mónica Poza and Llosa Sanz, Álvaro: De la semblanza a la narración multimodal : la descripción personal, el formato biográfico y la narración de experiencias como marco de actividades para la práctica en ELE. In: Serie Didáctica 4. pp. 5-19. (2020)

E

Enăchescu, Mihai: El verbo español : teoría y práctica. In: Acta hispanica, (24). pp. 155-156. (2019)

F

Fernández, Alberto Madrona: La competencia escrita y el miedo a enfrentarse al papel en blanco. In: Serie Didáctica 4. pp. 21-28. (2020)

G

Gaál, Zoltán Kristóf: Patrones de diminutivización en el español costarricense : observaciones sobre la alternancia alomórfica del sufijo -ito desde la perspectiva de nombres de marca internacionales. In: Acta hispanica, (24). pp. 19-35. (2019)

González Alfaya, Lucila: Técnicas de escritura creativa en el aula de ELE. In: Serie Didáctica 4. pp. 29-36. (2020)

González Alfaya, Lucila and Praefort, Veronika: Español a mano. In: Serie Didáctica 3. pp. 15-24. (2019)

J

Jancsó, Katalin: Juegos y actividades para dinamizar la clase de ELE. In: Serie Didáctica 4. pp. 57-66. (2020)

K

Komoróczy, Szonja Ráhel: Jiddis, német vagy jüdisch Deutsch? A lakompaki Krausz Júda rabbi könyvei. In: Hagyományláncolat és modernitás 11. pp. 76-87. (2014)

L

Lantay, Gyula: Elidegenítő hatás a magyar PC-játékokosok nyelvhasználatában. In: LingDok 19. 19. pp. 43-55. (2020)

M

Magyarné Szabó, Eszter: Az irónia megjelenési formái Örkény Egyperceseiben és azok német fordításaiban. In: LingDok 19. 19. pp. 57-68. (2020)

Mező, Edina: Elejenga. In: Serie Didáctica 3. pp. 73-75. (2019)

Mező, Edina: Juego de familia : juego de cartas "uno" con miembros de la familia. In: Serie Didáctica 3. pp. 63-71. (2019)

Mező, Edina: Juego del peine. In: Serie Didáctica 4. pp. 71-73. (2020)

Mező, Edina: Mapas incompletos. In: Serie Didáctica 4. pp. 81-83. (2020)

N

Németh, Luca Anna: Nyelvi benyomáskeltési stratégiák a 19. század második és a 20. század első felének magyar nyelvű illemirodalmában. In: LingDok 19. 19. pp. 69-89. (2020)

Németh, Zsuzsanna: A nemlexikális öö hang interakciós szerepének elemzése magyar nyelvű társalgásokban. In: Jelentés és nyelvhasználat, (7) 1. (2020)

P

Patkós, Bence Gergő: Conquistador de España. In: Serie Didáctica 4. pp. 75-79. (2020)

Praefort, Veronika: Al compás del español : actividades para dinamizar la clase. In: Serie Didáctica 4. pp. 37-56. (2020)

Péter, Ildikó: El retroceso del futuro de subjuntivo en España y en Hispanoamérica. In: Acta hispanica, (24). pp. 37-48. (2019)

R

Rosenberg, Mátyás: A beás létige dialektális alakjai. In: LingDok 19. 19. pp. 91-107. (2020)

S

Scheibl, György: Előszó. In: LingDok 19. 19. p. 7. (2020)

Szabó, Éva and Béres, Tamara and Guba, Csenge: A beszélgetőműsorokban megjelenő kézi gesztusok leírásának egy lehetséges módja. In: Jelentés és nyelvhasználat, (7) 1. (2020)

Szövő, Nikolett: La gastronomía de América Latina. In: Serie Didáctica 3. pp. 77-83. (2019)

T

T. Székely, László: A templomok népies nevei. In: Bánsági áhitat 9. p. 24. (2014)

Takács, Lili: La variación dialectal de los vocativos en los países de habla hispana. In: Acta hispanica, (24). pp. 49-73. (2019)

Turi, Gergő and Surányi, Balázs: Az univerzális kvantor extra tág hatókör-értelmezése : mondattan vagy jelentéstan? In: Jelentés és nyelvhasználat, (7) 1. (2020)

Tóth, Bálint: Érvek a magyar vonatkozó mellékmondatok Párosításos Elemzése mellett. In: LingDok 19. 19. pp. 127-153. (2020)

V

Varga, Mónika: Funkcionális variáció és átmenetiség a határozói igenevek köréből : számolva a következményekkel. In: Jelentés és nyelvhasználat, (7) 1. (2020)

Voigt, Vilmos: A zsidó a magyar proverbiumokban. In: Hagyományláncolat és modernitás 11. pp. 99-111. (2014)

This list was generated on 2020. szeptember 22. 04:37:28 CEST.