Items where Author is " Csonka Arnold"

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 7.

Article

Bareith-Kiss Marianna and Csonka Arnold: A fogyasztók, mint kooperatív partnerek a vállalati értékteremtésben = Consumers, as cooperative partners in the company's valuation. In: Köztes-Európa : társadalomtudományi folyóirat, (9) 1-2. pp. 251-260. (2017)

Csonka Arnold and Kiss Marianna: Az élelmiszergazdaság szerkezetének és termelékenységének területi különbségei az EU-ban = Regional differencies in structure and productivity of the agro-industry sector in the EU. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (7) 3-4. pp. 305-312. (2015)

Kiss Marianna and Csonka Arnold and Berke Szilárd: A hálózatépítésről alkotott vélemények és a network marketing tényezőinek vizsgálata = The opinion about networking and monitoring of the network marketing's factors. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (7) 3-4. pp. 116-123. (2015)

Borbély Csaba and Szabó-Szentgróti Gábor and Szabó-Szentgróti Eszter and Csonka Arnold and Kőműves Zsolt: Hazai nagyvállalatok CSR-tevékenységének vizsgálata. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (6) 3-4. pp. 335-341. (2014)

Csonka Arnold and Kőműves Zsolt and Borbély Csaba and Szabó-Szentgróti Gábor and Szabó-Szentgróti Eszter: A vállalkozások környezetvédelmi aktivitásának lakossági megítélése a Balaton déli vízgyűjtőjén. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (6) 3-4. pp. 324-334. (2014)

Csonka Arnold: Strukturális folyamatok a vágósertés-piacon az EU-csatlakozás után. In: Közép-európai közlemények, (5) 2. pp. 115-122. (2012)

Book Section

Kiss Marianna and Csonka Arnold and Berke Szilárd and Bareith Tibor: Személyiségtípusok viszonya az egyes életkerék területekhez, valamint a vállalkozói attitűd felmérése. In: Móra Akadémia : szakkollégiumi tanulmánykötet 3., (3). pp. 41-57. (2016)

This list was generated on 2024. június 12. 18:24:38 CEST.