Dinya László: Társadalmi értékrendünk kihívásai az innovációs gazdaság korában. In: Acta Universitatis Szegediensis : acta juridica et politica, (82). pp. 193-204. (2018)
Dinya László: Szervezeti viselkedés vállalati válság- menedzselésnél. In: Tudományos közlemények, (18). pp. 1-8. (1995)
Dinya László: A vállalati információs management kihívásai. In: Tudományos közlemények, (17). pp. 1-11. (1994)
Dinya László: A sütőipari szakágazat gazdasági helyzetének jellemzői. In: Tudományos közlemények, (16). pp. 54-74. (1990)
Dinya László: Tudáshálózatok menedzsment kihívásai. In: Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban. pp. 131-147. (2017)
Dinya László: Innovative method of regional sustainable energy strategies. In: Responsible Innovation. pp. 163-177. (2014)
Dinya László; Domán Szilvia: Gazdasági hálózatok tanulmányozásának módszertani kérdései. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 127-150. (2004)
Dinya László: Csatlakozás az európai felsőoktatási térséghez. In: Esélyegyenlőtlenségek a mai magyar társadalomban : konferenciakötet, (3). pp. 40-43. (2003)
Dinya László: Közszolgáltatás és menedzsment. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 235-242. (2002)
Dinya László: A közszféra szerepe a régió versenyképességének növelésében. In: Versenyképesség - regionális versenyképesség. pp. 117-123. (2000)
Dinya László; Klausmann-Dinya Anikó: Autonómiák szerepe a fenntartható versenyképesség alakulásában = The role of autonomies in sustainable competitiveness.
Dinya László; Klausmann-Dinya Anikó: Társadalmi marketing - okos versenyképesség - sokszínű autonómia = Smart development - diverse autonomy - social marketing : [absztrakt].
Dinya László; Klausmann-Dinya Anikó: Managing complexity in the era of Industry 4.0.
Dinya László: Fenntarthatósági kihívások és társadalmi marketing.