Vissza |
Fehér András; Berencsi Alexa; Kiss Marietta; Kontor Enikő: Internet of Food - új lehetőség az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésére = Internet of Food - a new opportunity to build food consumer awareness : [absztrakt].
Berencsi Alexa; Fehér András: Képalapú közösségi média bejegyzések optimalizálási lehetőségei szemkamerás vizsgálattal az üdítőital-piacon = Optimizing options for image-based social media posts with eye camera testing in the soft drink market.
Fehér András: A digitális élelmiszer-fogyasztó jellemzői = The characteristic of digital food consumer. In: Közép-európai közlemények, (11) 3. pp. 93-104. (2018)
Jasák Helga; Fehér András; Szakály Zoltán: Fogyasztói preferenciák és attitűdök hagyományos és tájjellegű élelmiszerekkel kapcsolatban.
Molnár Eszter; Fehér András: Gazdaságszociológiai kutatás a Tamási kistérségben. In: A Virtuális Intézet Közép-Európa Kutatására közleményei, (5) 1. pp. 263-269. (2013)