Győri-Dani Dóra: Személyiségfejlesztő tréning és önismeret kurzus szociálpedagógia szakos hallgatóknak – célok, tanulási eredmények, témakörök és gyakorlatok. In: Módszertani közlemények, (61) 1. pp. 97-105. (2021)
Győri-Dani Dóra: A gyász- és veszteségfeldolgozás oktatásának szerepe a pedagógusképzésben - hallgatói vélemények. In: Módszertani közlemények, (61) 1. pp. 39-48. (2021)
Rokszin Adrienn Aranka; Győri-Dani Dóra; Csifcsák Gábor: A vizuális kategorizáció elektrofiziológiai vizsgálata zajos ingerek segítségével. In: Szegedi pszichológiai tanulmányok : 2012. pp. 19-31. (2012)
Győri-Dani Dóra; Jámbori Szilvia: Measuring the development of executive functions in bilingual high school students using EEG.
Győri-Dani Dóra; Jámbori Szilvia: Does bilingual education affect high school students' mood, level of anxiety, coping mechanisms and personality traits?
Győri-Dani Dóra; Jámbori Szilvia: The development of executive functions in high school students receiving bilingual education.