Szerző: " H. Tóth István"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 72.

Cikk, tanulmány, mű

H. Tóth István; Patloka Radek: A metonímia és a szinekdoché sokszínű világában : gondolatok, tanácsok a nyelvi képek tanításához 4. In: Módszertani közlemények, (52) 1. pp. 34-38. (2012)

H. Tóth István; Radek Patloka: A metafora és a megszemélyesítés sokszínű világában : gondolatok, tanácsok a nyelvi képek tanításához 2. In: Módszertani közlemények, (51) 1. pp. 20-22. (2011)

H. Tóth István; Radek Patloka: A szimbólum, a szinesztétika és az allegória sokszínű világában : gondolatok, tanácsok a nyelvi képek tanításához 3. In: Módszertani közlemények, (51) 5. pp. 205-208. (2011)

H. Tóth István; Patloka Radek: Bevezetés a nyelvi képek sokszínű világába : gondolatok, tanácsok a nyelvi képek tanításához 1. In: Módszertani közlemények, (50) 1. pp. 20-25. (2010)

H. Tóth István; Kontra Ferenc: Elavult nézet vagy szükséges álláspont? In: Módszertani közlemények, (49) 1. pp. 20-28. (2009)

H. Tóth István; Radek Patloka; Varró Dániel: Néhány gondolat napjaink magyar írói-költői nyelvéről. In: Módszertani közlemények, (49) 3. pp. 113-117. (2009)

H. Tóth István; Balassi Bálint: Támpontok Balassi Bálint : Egy katonaének című költeményének sokoldalú feldolgozásához. In: Módszertani közlemények, (49) 2. pp. 74-81. (2009)

H. Tóth István: A népballadák kapcsolódásai az irodalompedagógiához. In: Módszertani közlemények, (49) 4. pp. 167-173. (2009)

H. Tóth István; Zimányi Árpád: Dr. Zimányi Árpád (szerk.) : Hagyomány és újítás a helyesírásban : Eszterházy Károly Főiskola Magyar Nyelvészeti Tanszék, 2007. In: Módszertani közlemények, (48) 1. pp. 39-44. (2008)

H. Tóth István: Híradás egy tanári módszertani kézikönyvről : projektpedagógiai törekvések a nyelvtanítási folyamatokban : Tanárok Európai Egyesülete, Veszprém, 2007. In: Módszertani közlemények, (48) 3. pp. 141-143. (2008)

H. Tóth István: Néhány szempont a helyesírás és a nyelvtan tanításához. In: Módszertani közlemények, (48) 2. pp. 56-72. (2008)

H. Tóth István: A magyar igekötők az anyanyelv-pedagógiai folyamatokban : hozzájárulás a tanítás és tanulás szervezéséhez. In: Módszertani közlemények, (48) 5. pp. 218-228. (2008)

H. Tóth István: Éj - ahogy megfesti egy dal : elemzés. In: Módszertani közlemények, (47) 4. pp. 171-176. (2007)

H. Tóth István; Weöres Sándor: Írnak-e még műelemzést esemesező diákjaink? In: Módszertani közlemények, (47) 5. pp. 215-229. (2007)

H. Tóth István: Régiség a helyesírásunkban. In: Módszertani közlemények, (46) 1. pp. 26-30. (2006)

H. Tóth István: Az olvasni tudás fejlesztéséhez. In: Módszertani közlemények, (45) 2. pp. 67-75. (2005)

H. Tóth István: A közmondásokról, a szólásokról, valamint alkalmazásukról. In: Módszertani közlemények, (45) 5. pp. 205-210. (2005)

H. Tóth István: Tények, adatok, összefüggések a 10-11 éves tanulók mesealkotási készségéről. In: Módszertani közlemények, (44) 1. pp. 25-31. (2004)

H. Tóth István: Néhány gondolat a stílus és a stilisztika tanításához. In: Módszertani közlemények, (43) 4. pp. 166-173. (2003)

H. Tóth István: Ady-versek olvasása közben : egy szakszómező-kutatás néhány tanulsága : III. rész. In: Módszertani közlemények, (42) 2. pp. 79-81. (2002)

H. Tóth István: József Attila-versek olvasása közben : egy szakszómező-kutatás néhány tanulsága : IV. rész. In: Módszertani közlemények, (42) 3. pp. 121-124. (2002)

H. Tóth István; Petelei István: Olvassuk együtt! : Petelei István : Csifó frájter és a lova. In: Módszertani közlemények, (42) 5. pp. 226-232. (2002)

H. Tóth István; Mikes Kelemen: Ovassuk együtt! : Mikes Kelemen : Törökországi levelek. In: Módszertani közlemények, (42) 4. pp. 179-183. (2002)

H. Tóth István: Petőfi-versek olvasása közben : egy szakszómező-kutatás néhány tanulsága : II. rész. In: Módszertani közlemények, (42) 1. pp. 30-32. (2002)

H. Tóth István: Csokonai-versek olvasása közben : egy szakszómező-kutatás néhány tanulsága : I. rész. In: Módszertani közlemények, (41) 5. pp. 225-229. (2001)

H. Tóth István: Helyesírástanításunk a kerettantervben. In: Módszertani közlemények, (41) 4. pp. 173-179. (2001)

H. Tóth István: Irodalompedagógiánk és az archaikus népi imádságok. In: Módszertani közlemények, (41) 3. pp. 123-129. (2001)

H. Tóth István: Irodalmi feldatagyűjtemények 10-14 éves olvasóknak. In: Módszertani közlemények, (40) 2. pp. 92-97. (2000)

H. Tóth István; Radnóti Miklós: Radnóti Miklós összehasonlítással elemzett versei tanulói műismertetésekben. In: Módszertani közlemények, (40) 1. pp. 25-28. (2000)

H. Tóth István: Egy meseértés-kutatás témája és tanulságai. In: Módszertani közlemények, (39) 1. pp. 13-18. (1999)

H. Tóth István: Egy tanulói fogalomhasználatot elemző vizsgálat témája és tanulságai. In: Módszertani közlemények, (39) 2. pp. 73-79. (1999)

H. Tóth István: Emlékezés a kettős Radnóti-évfordulóra. In: Módszertani közlemények, (39) 5. pp. 216-219. (1999)

H. Tóth István: Utak a művek elemzéséhez. In: Módszertani közlemények, (39) 3. pp. 133-135. (1999)

H. Tóth István: A névelőről a nyelvhasználat fejlesztéséért. In: Módszertani közlemények, (39) 4. pp. 171-176. (1999)

H. Tóth István: Barangolás a gyermekjátékok világában. In: Módszertani közlemények, (38) 3. pp. 115-117. (1998)

H. Tóth István: Egy korosztály irodalomértésének alakulása : egy kutatássorozat hátteréről. In: Módszertani közlemények, (38) 4. pp. 153-157. (1998)

H. Tóth István: Egy olvasásvizsgálat témája és tanulságai. In: Módszertani közlemények, (38) 5. pp. 201-205. (1998)

H. Tóth István: A Nemzeti Alaptanterv és a kiejtés tanítása : javaslatok, megjegyzések, tanácsok. In: Módszertani közlemények, (38) 2. pp. 61-67. (1998)

H. Tóth István: A kiejtéstanítás gyakorlatának alapozása : befejező rész. In: Módszertani közlemények, (38) 1. pp. 28-33. (1998)

H. Tóth István: A kiejtéstanítás gyakorlatának alapozása : az artikulációs gyakorlatok. In: Módszertani közlemények, (37) 2. pp. 76-81. (1997)

H. Tóth István: A kiejtéstanítás gyakorlatának alapozása : beszédritmus- és időtartam-gyakorlatok. In: Módszertani közlemények, (37) 3. pp. 125-129. (1997)

H. Tóth István: A kiejtéstanítás gyakorlatának alapozása : hangsúly- és hanglejtés-gyakorlatok. In: Módszertani közlemények, (37) 4. pp. 164-169. (1997)

H. Tóth István: A kiejtéstanítás gyakorlatának alapozása. In: Módszertani közlemények, (37) 1. pp. 20-26. (1997)

H. Tóth István; Arany János: Gondolatok Arany János: Családi kör c. életképéről. In: Módszertani közlemények, (36) 4. pp. 158-160. (1996)

H. Tóth István: Megújul-e a kiejtéstanításunk? In: Módszertani közlemények, (35) 5. pp. 216-221. (1995)

H. Tóth István: Népköltészet és olvasástanítás. In: Módszertani közlemények, (35) 3. pp. 122-129. (1995)

H. Tóth István: Szóhasználat, kifejezésmód a tanulói műismertetésekben. In: Módszertani közlemények, (35) 2. pp. 58-62. (1995)

H. Tóth István: Értékek nyomában : szövegtípusok az irodalomkönyvekben. In: Módszertani közlemények, (35) 1. pp. 12-17. (1995)

H. Tóth István: Tények, adatok, összefüggések az olvasásra szánt órákról. In: Módszertani közlemények, (34) 3. pp. 122-126. (1994)

H. Tóth István: A mese sokszínű világa. In: Módszertani közlemények, (34) 2. pp. 69-73. (1994)

H. Tóth István: Hogyan fejleszthetjük az olvasásszokást? In: Módszertani közlemények, (33) 1. pp. 36-38. (1993)

H. Tóth István: Olvasásfejlesztő irodalomkönyv 6. osztályosoknak. In: Módszertani közlemények, (33) 3. pp. 123-128. (1993)

H. Tóth István: A húsvéti népszokások megőrzéséért. In: Módszertani közlemények, (33) 2. pp. 84-86. (1993)

H. Tóth István: Az "olvasásfejlesztő irodalomtanítás"-program a gyakorlatban. In: Módszertani közlemények, (32) 5. pp. 272-276. (1992)

H. Tóth István: Az olvasásfejlesztő irodalomtanítás követelményrendszere. In: Módszertani közlemények, (32) 3. pp. 158-159. (1992)

H. Tóth István: Az olvasásfejlesztő irodalomtanításról. In: Módszertani közlemények, (32) 2. pp. 91-94. (1992)

H. Tóth István: A felső tagozatos olvasók és a művészi nyelv szintjei. In: Módszertani közlemények, (32) 4. pp. 222-223. (1992)

H. Tóth István: Olvasásfejlesztés - irodalomtanítás - könyvtárhasználat. In: Módszertani közlemények, (31) 2. pp. 105-107. (1991)

H. Tóth István: Az írás és a beszéd. In: Módszertani közlemények, (30) 3. pp. 163-168. (1990)

H. Tóth István: Differenciált képességfejlesztés az irodalomtanításban. In: Módszertani közlemények, (30) 2. pp. 111-116. (1990)

H. Tóth István: Megemlékező műsorösszeállítás 1849. október 6-áról. In: Módszertani közlemények, (30) 4. pp. 247-252. (1990)

H. Tóth István: Adalék a verstani ismeretek tanításához. In: Módszertani közlemények, (29) 2. pp. 80-88. (1989)

H. Tóth István; Mészáros Imre: Játéklap az 1848-49-es forradalom és szabadságharc köszöntésére. In: Módszertani közlemények, (29) 2. pp. 109-113. (1989)

H. Tóth István: A magyartanár és a könyvtárpedagógus munkakapcsolata. In: Módszertani közlemények, (29) 4. pp. 214-223. (1989)

H. Tóth István: Egy témakör tanításának tapasztalatai : Arany János: Toldi. In: Módszertani közlemények, (28) 2. pp. 88-93. (1988)

H. Tóth István: Feladatváltozatok egy témára. In: Módszertani közlemények, (28) 3. pp. 167-170. (1988)

H. Tóth István: Irodalmi barangolás. In: Módszertani közlemények, (27) 5. pp. 315-317. (1987)

H. Tóth István: Könyv- és könyvtárhasználat a történelem tanításában. In: Módszertani közlemények, (25) 4. pp. 260-265. (1985)

H. Tóth István: Műsor-összeállítás május l-e megünneplésére: "itt a május és a diadal!". In: Módszertani közlemények, (24) 3. pp. 174-178. (1984)

H. Tóth István: Tehetséggondozás-felzárkóztatás. In: Módszertani közlemények, (24) 1. pp. 35-39. (1984)

H. Tóth István: Hogyan használom fel a Kincskereső irodalmi folyóiratot a nyári táborozás során? In: Módszertani közlemények, (23) 3. pp. 195-203. (1983)

H. Tóth István; Kovacsev Istvánné: A könyvtári ismeretek tanításáról: lexikonok és szótárak. In: Módszertani közlemények, (22) 4. pp. 239-242. (1982)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 20. 02:43:22 CEST.