Vissza |
Magyar Andrea; Habók Anita: Szövegfeldolgozás grafikus szervezők segítségével. In: Módszertani közlemények, (58) 4. pp. 9-18. (2018)
Magyar Andrea; Habók Anita: Az általános iskolai tankönyvekben előforduló szavak korpuszára építő szókincsmérő teszt kidolgozása és pilot vizsgálata : [absztrakt].
Pásztor Attila; Magyar Andrea; Pásztor-Kovács Anita; Rausch Attila; Molnár Gyöngyvér: Digital game-based development of inductive reasoning among fifth graders : [abstract].
Zaw Oo Tun; Magyar Andrea; Habók Anita: The effects of the reflection-based interactive teaching approach on the achievement of students' reading comprehension in English : [absztrakt].
Magyar Andrea; Habók Anita: A nyelvtanulási stratégiák tanításának lehetőségei.
Molnár Gyöngyvér; Magyar Andrea; Nagy József: Developing word recognition skills with an assessment-based, personalized online instructional system.
Habók Anita; Magyar Andrea: A nyelvtanulási stratégiák összefüggése néhány tanulással kapcsolatos jellemzővel.
Magyar Andrea; Habók Anita: The effect of foreign language learning strategy preferences on foreign language attitude and proficiency among lower secondary school children.
Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: Large-scale measurement of 10-11 year old students’ word reading skills.
Molnár Gyöngyvér; Magyar Andrea: A számítógép alapú tesztelés elterjesztésének elfogadottsága 5-12. évfolyamos diákok körében.
Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: A technológia alapú tesztelés elfogadottsága a pedagógusok körében.
Magyar Andrea; Szili Katalin: Computer‐based assessment of word reading skills.
Magyar Andrea: Többszakaszos adaptív tesztek gyakorlati alkalmazása.
Magyar Andrea: Comparative studies on computerized adaptive testing.