Vissza |
Vilmányi Márton; Majó Zoltán: Clustering: térségi együttműködések egy formája vállalkozások versenyképességének növelésére. In: A TDK világa. pp. 11-27. (2012)
Majó Zoltán; Révész Balázs: The role of collaborative filtering in marketing. In: The diversity of research at the Szeged Institute of Business Studies. pp. 59-71. (2011)
Majó Zoltán; Szakál Péter: Az elektronikus szolgáltatások térnyerése egy egyetemi esetpélda tükrében. In: Szolgáltatások világa. pp. 332-343. (2009)
Hetesi Erzsébet; Majó Zoltán; Lukovics Miklós: Előszó. In: Szolgáltatások világa. pp. 11-12. (2009)
Majó Zoltán: A felsőoktatás és a munkaerőpiac kapcsolata. In: Versenyképesség - regionális versenyképesség. pp. 169-186. (2000)
Majó Zoltán; Szakál Péter: 16 tons of petition-data mining in the on-line administration system of the University of Szeged : [absztrakt].