Vissza |
Molnár Éva: Az önszabályozott tanulás összefüggései az attribúció és az önhatékonyság szintjével 5. évfolyamon.
Molnár Éva: Köszöntő.
Molnár Éva; Székely László: Magyar tanulók motívumainak és olvasási eredményeinek összefüggései a PIRLS-mérésekben.
Csíkos Csaba; Molnár Éva: Az olvasásra vonatkozó meggyőződések és a szövegértési teljesítmény összefüggései 3-5. osztályban.
Molnár Éva: Az olvasási képesség fejlettségének longitudinális vizsgálata.
Molnár Éva: Az IKT-val segített oktatás hatása hátrányos helyzetű tanulók önszabályozó tanulására.
B. Németh Mária; Molnár Éva; Dózsa Mónika: Az olvasásképesség fejlettsége az iskoláskor elején.
Molnár Éva: Számítógéppel segített oktatás hatása hátrányos helyzetű tanulók motivációjára.