Pásztor Attila; Magyar Andrea; Pásztor-Kovács Anita; Rausch Attila; Molnár Gyöngyvér: Digital game-based development of inductive reasoning among fifth graders : [abstract].
Rausch Attila: Digital technology in kindergarten: results of a nationwide study among kindergarten teachers : [abstract].
Mezei Tímea; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Rausch Attila: A Tanári Felelősségérzet és az Énhatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében : [absztrakt].
Pásztor Attila; Rausch Attila: Inductive reasoning and early numeracy in kindergarten : relation and development.
Rausch Attila: Vocational and technical school teachers' use of digital technology.
Pásztor Attila; Hódi Ágnes; Kiss Renáta; Rausch Attila: The role of inductive reasoning in early literacy and numeracy at the beginning of primary school.
Rausch Attila: Preschool training of early mathematical skills.
Fejes József Balázs; Rausch Attila; Török Tímea: Mire gondolnak a tanulók a célstruktúrák‐kérdőív Likert-skálás állításainak értékelésekor?
Rausch Attila; Debreczeni Dániel Géza; Szabó Dóra Fanni: Training early mathematical skills : the Hungarian adaptation of Mina and the Mole.