Szerző: " Rausch Attila"

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 12.

Konferencia vagy workshop anyag

Rausch Attila; Duishekeeva Gulnara; Horváth László: Integrating artificial intelligence into higher education assessment: insights from university lecturers : [abstract].

Bereczki Enikő Orsolya; Kiss Boglárka; Rausch Attila; Bacsa-Károlyi Borbála; Fehérvári Anikó: Measuring creativity in a robotics-based intervention: a quasi-experimental study : [abstract].

Pásztor Attila; Magyar Andrea; Pásztor-Kovács Anita; Rausch Attila; Molnár Gyöngyvér: Digital game-based development of inductive reasoning among fifth graders : [abstract].

Rausch Attila: Digital technology in kindergarten: results of a nationwide study among kindergarten teachers : [abstract].

Mezei Tímea; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Rausch Attila: A Tanári Felelősségérzet és az Énhatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében : [absztrakt].

Pásztor Attila; Rausch Attila: Inductive reasoning and early numeracy in kindergarten : relation and development.

Rausch Attila: Vocational and technical school teachers' use of digital technology.

Pásztor Attila; Hódi Ágnes; Kiss Renáta; Rausch Attila: The role of inductive reasoning in early literacy and numeracy at the beginning of primary school.

Rausch Attila: Preschool training of early mathematical skills.

Fejes József Balázs; Rausch Attila; Török Tímea: Mire gondolnak a tanulók a célstruktúrák‐kérdőív Likert-skálás állításainak értékelésekor?

Rausch Attila; Debreczeni Dániel Géza; Szabó Dóra Fanni: Training early mathematical skills : the Hungarian adaptation of Mina and the Mole.

Rausch Attila: Gyermekvédelmi szakellátásban nevelkedő gyermekek és fiatalok néhány jellemzője az iskolával és a kortársi kapcsolatokkal összefüggésben.

A lista elkészítésének dátuma 2025. december 27. 08:02:01 CET.