Doró Katalin: To see or not to see : identifying and assessing plagiarism in non-native students' academic writing without using textmaching software. In: EduLingua, (2) 1. pp. 15-26. (2016)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
edulingua_2016_001_015-026.pdf Letöltés (217kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | EduLingua |
Dátum: | 2016 |
Kötet: | 2 |
Szám: | 1 |
ISSN: | 2415-945X |
Oldalak: | pp. 15-26 |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/46438/ |
DOI: | 10.14232/edulingua.2016.1.2 |
Kulcsszavak: | Plágium, Tudományos publikáció - szakirodalmi technika |
Megjegyzések: | Bibliogr: p. 23-26. |
Feltöltés dátuma: | 2017. már. 10. 09:11 |
Utolsó módosítás: | 2021. már. 19. 11:27 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/46440 |
![]() |
Tétel nézet |