Révész Balázs: Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 219-231. (2002)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2002_219-231.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A közüzemi szolgáltatások mesterséges monopólium formájában funkcionáló piacán elindult liberalizációs folyamatok új helyzetet teremtettek e vállalkozások számára. Az egyre élesedő piaci verseny rákényszeríti a közüzemi szolgáltató vállalatokat is a tudatos, a korábbinál hatékonyabb marketing tevékenység folytatására. A jellemzőit vizsgálva alapvetően bizalmi terméknek tekinthető szolgáltatások tekintetében különösen fontos szerepe lehet a marketingkommunikációs. megoldásoknak, a kedvező image kialakításának és az áttérést, szolgáltató váltást, vagy éppen márkahűséget erősítő reklámoknak, public relations megoldásoknak. Tanulmányomban a nemzetközi szakirodalom és a hazai tapasztalatok alapján kívánom összefoglalni e speciális szolgáltatás piacbefolyásolási lehetőségeit, különös hangsúlyt fektetve az egyre nagyobb jelentőségnek örvendő kapcsolati marketingre, és ügymarketingre, valamint az energia márkázás tapasztalataira.
| Mű típusa: | Könyv része |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje |
| Dátum: | 2002 |
| Kötet: | 1 |
| ISSN: | 1588-8533 |
| Oldalak: | pp. 219-231 |
| Sorozat neve: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei |
| Nyelv: | magyar |
| Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/37408/ |
| Kulcsszavak: | Üzleti élet - kommunikáció, Marketing, Tömegkommunikáció |
| Megjegyzések: | Bibliogr.: 231. p. ; összefoglalás magyar nyelven |
| Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok |
| Feltöltés dátuma: | 2016. okt. 15. 11:13 |
| Utolsó módosítás: | 2022. feb. 09. 10:39 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5606 |
![]() |
Tétel nézet |

