Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál

Révész Balázs: Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 219-231. (2002)

[thumbnail of gtk_2002_219-231.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2002_219-231.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A közüzemi szolgáltatások mesterséges monopólium formájában funkcionáló piacán elindult liberalizációs folyamatok új helyzetet teremtettek e vállalkozások számára. Az egyre élesedő piaci verseny rákényszeríti a közüzemi szolgáltató vállalatokat is a tudatos, a korábbinál hatékonyabb marketing tevékenység folytatására. A jellemzőit vizsgálva alapvetően bizalmi terméknek tekinthető szolgáltatások tekintetében különösen fontos szerepe lehet a marketingkommunikációs. megoldásoknak, a kedvező image kialakításának és az áttérést, szolgáltató váltást, vagy éppen márkahűséget erősítő reklámoknak, public relations megoldásoknak. Tanulmányomban a nemzetközi szakirodalom és a hazai tapasztalatok alapján kívánom összefoglalni e speciális szolgáltatás piacbefolyásolási lehetőségeit, különös hangsúlyt fektetve az egyre nagyobb jelentőségnek örvendő kapcsolati marketingre, és ügymarketingre, valamint az energia márkázás tapasztalataira.

Mű típusa: Könyv része
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje
Dátum: 2002
Kötet: 1
ISSN: 1588-8533
Oldalak: pp. 219-231
Sorozat neve: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/37408/
Kulcsszavak: Üzleti élet - kommunikáció, Marketing, Tömegkommunikáció
Megjegyzések: Bibliogr.: 231. p. ; összefoglalás magyar nyelven
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 15. 11:13
Utolsó módosítás: 2022. feb. 09. 10:39
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5606
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet