Papp-Váry Árpád Ferenc: Országok márkái, márkák országai : az országeredet-hatás elmélete és gyakorlata. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 297-315. (2004)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2004_297-315.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az egyes termékek, márkák megítélése a világpiacon szoros összefüggésben áll azzal, hogy melyik országból származnak. Az angolszász szakirodalom ezt „országeredet-hatásként" („ country-of-origin effect ", „ COO-ejject ") definiálja, de sokan használják a „made in marketing" vagy „made-in label"megnevezést is. A tanulmányban először a különböző imázs fogalmakat vizsgálom, hogy utána érthetően tudjam vázolni az országeredet-hatás lényegét. Célomnak tekintem, hogy a gyakorlati marketingben is hasznosítható eredményekkel szolgáljak, ezért különböző stratégiai lehetőséget mutatok be, annak fényében, hogy milyen az adott ország, illetve az onnan jövő márka imázsa. Legvégül a hagyományos összefoglalás helyett egy, mindnyájunkat érdeklő kérdést választottam: milyen a magyar termékek imázsa?
| Mű típusa: | Könyv része |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | A szociális identitás, az információ és a piac |
| Dátum: | 2004 |
| Kötet: | 3 |
| ISSN: | 1588-8533 |
| Oldalak: | pp. 297-315 |
| Sorozat neve: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei |
| Nyelv: | magyar |
| Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/37410/ |
| Kulcsszavak: | Marketing |
| Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 311-315. ; ill. ; összefoglalás magyar nyelven |
| Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok |
| Feltöltés dátuma: | 2016. okt. 15. 11:12 |
| Utolsó módosítás: | 2022. feb. 09. 14:02 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5639 |
![]() |
Tétel nézet |

