Huber Máté: Williams, Thomas A. : English language learners' socially constructed motives and interactional moves, 2018, Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing. In: EduLingua, (5) 1. pp. 69-71. (2019)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
edu_lingua_2019_001_069_071.pdf Letöltés (630kB) | Előnézet |
| Mű típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Rovatcím: | Book review |
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | EduLingua |
| Dátum: | 2019 |
| Kötet: | 5 |
| Szám: | 1 |
| ISSN: | 2415-945X |
| Oldalak: | pp. 69-71 |
| Nyelv: | angol |
| Közreműködők: | Közreműködés Név NEM RÉSZLETEZETT Williams Thomas A. |
| Kiadó: | LoGoS Kutatócsoport Szegedi Tudományegyetem, Angoltanár-képző és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék |
| Kiadás helye: | Szeged |
| Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/58540/ |
| DOI: | 10.14232/edulingua.2019.1.5 |
| Kulcsszavak: | Idegen nyelv tanítása - módszer - könyvismertetés |
| Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
| Feltöltés dátuma: | 2019. máj. 31. 08:41 |
| Utolsó módosítás: | 2025. jún. 20. 12:19 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/58494 |
![]() |
Tétel nézet |

