Huber Máté: Book Review Book review - Williams, Thomas A. : English language learners’ socially constructed motives and interactional moves, 2018, Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing. In: EduLingua, (5) 1. pp. 69-71. (2019)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
edu_lingua_2019_001_069_071.pdf Letöltés (630kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | EduLingua |
Dátum: | 2019 |
Kötet: | 5 |
Szám: | 1 |
ISSN: | 2415-945X |
Oldalak: | pp. 69-71 |
Közreműködők: | Közreműködés Név NEM RÉSZLETEZETT Williams Thomas A. |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/58540/ |
DOI: | 10.14232/edulingua.2019.1.5 |
Kulcsszavak: | Idegen nyelv tanítása - módszer - könyvismertetés |
Feltöltés dátuma: | 2019. máj. 31. 08:41 |
Utolsó módosítás: | 2021. már. 19. 10:46 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/58494 |
Tétel nézet |