Book Review Book review - Williams, Thomas A. : English language learners’ socially constructed motives and interactional moves, 2018, Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing

Huber Máté: Book Review Book review - Williams, Thomas A. : English language learners’ socially constructed motives and interactional moves, 2018, Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing. In: EduLingua, (5) 1. pp. 69-71. (2019)

[thumbnail of edu_lingua_2019_001_069_071.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
edu_lingua_2019_001_069_071.pdf

Letöltés (630kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: EduLingua
Dátum: 2019
Kötet: 5
Szám: 1
ISSN: 2415-945X
Oldalak: pp. 69-71
Közreműködők:
Közreműködés
Név
NEM RÉSZLETEZETT
Williams Thomas A.
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/58540/
DOI: 10.14232/edulingua.2019.1.5
Kulcsszavak: Idegen nyelv tanítása - módszer - könyvismertetés
Feltöltés dátuma: 2019. máj. 31. 08:41
Utolsó módosítás: 2021. már. 19. 10:46
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/58494
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet