Empirical validation of a developmental model of arithmetic concepts

Fritz Annemarie; Ehlert Antje: Empirical validation of a developmental model of arithmetic concepts.

[thumbnail of pek_2019_036-037.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2019_036-037.pdf

Letöltés (833kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Cross-cultural measurement of academic skills (S-1)
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2019
Kötet: 17
Oldalak: pp. 36-37
Konferencia neve: Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/66165/
Kulcsszavak: Számtani fejlődés - korai számolás - fogalmi ismeretek - előadáskivonat
Feltöltés dátuma: 2020. ápr. 17. 15:51
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/66206
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet