KAP-tunk, hogy adjunk! Tanulni élmény?!

Jancsákné Majzik Andrea; Zs. Sejtes Györgyi: KAP-tunk, hogy adjunk! Tanulni élmény?! In: Módszertani közlemények, (59) 1. pp. 23-37. (2019)

[thumbnail of modszertani_059_001_023-037.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
modszertani_059_001_023-037.pdf

Letöltés (9MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

The traditions of our traditionally complex and experience-based art school are complemented by the DFHT methods and color schemes. The possibilities provided by the subprograms. Our goal is to make use of clock and project plans in the practice school, taking into account the local specificities, focusing on minimizing the backlog of some students, and paying special attention to talent management.

Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Egyéb cím: Comprehensive Bacis Program for experience-based learnig : Learn experience?!
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Módszertani közlemények
Dátum: 2019
Kötet: 59
Szám: 1
ISSN: 2063-3734
Oldalak: pp. 23-37
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/68969/
Kulcsszavak: Közoktatás - Magyarország, Nevelési módszer, Pedagógia - módszer
Megjegyzések: Bibliogr.: 37. p. ; ill. ; összefoglalás angol nyelven
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2020. jún. 10. 08:50
Utolsó módosítás: 2021. feb. 19. 09:04
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/69071
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet