Jancsákné Majzik Andrea; Zs. Sejtes Györgyi: KAP-tunk, hogy adjunk! Tanulni élmény?! In: Módszertani közlemények, (59) 1. pp. 23-37. (2019)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
modszertani_059_001_023-037.pdf Letöltés (9MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
The traditions of our traditionally complex and experience-based art school are complemented by the DFHT methods and color schemes. The possibilities provided by the subprograms. Our goal is to make use of clock and project plans in the practice school, taking into account the local specificities, focusing on minimizing the backlog of some students, and paying special attention to talent management.
Mű típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Egyéb cím: | Comprehensive Bacis Program for experience-based learnig : Learn experience?! |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Módszertani közlemények |
Dátum: | 2019 |
Kötet: | 59 |
Szám: | 1 |
ISSN: | 2063-3734 |
Oldalak: | pp. 23-37 |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/68969/ |
Kulcsszavak: | Közoktatás - Magyarország, Nevelési módszer, Pedagógia - módszer |
Megjegyzések: | Bibliogr.: 37. p. ; ill. ; összefoglalás angol nyelven |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
Feltöltés dátuma: | 2020. jún. 10. 08:50 |
Utolsó módosítás: | 2021. feb. 19. 09:04 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/69071 |
Tétel nézet |