A Waldorf-iskolába járó fiúk és lányok verbális megnyilvánulásainak összehasonlítása : avagy ki beszél/ír többet a szegedi Szabad Waldorfban?

Várkonyi Beáta: A Waldorf-iskolába járó fiúk és lányok verbális megnyilvánulásainak összehasonlítása : avagy ki beszél/ír többet a szegedi Szabad Waldorfban? In: Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben. pp. 113-131. (2019)

[thumbnail of hatartalan_nyelveszet_tanulmanykotet_2019_113-131.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
hatartalan_nyelveszet_tanulmanykotet_2019_113-131.pdf

Download (374kB) | Preview
Item Type: Book Section
Journal or Publication Title: Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben
Date: 2019
ISBN: 978 963 306 688 1
Page Range: pp. 113-131
Event Title: Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben (2018) (Szeged)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/72098/
Uncontrolled Keywords: Nevelési rendszer - Waldorf-iskola, Reformpedagógia
Additional Information: Bibliogr.: p. 130-131.
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Date Deposited: 2021. Mar. 01. 09:42
Last Modified: 2021. Mar. 01. 09:42
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/72127

Actions (login required)

View Item View Item