Várkonyi Beáta: A Waldorf-iskolába járó fiúk és lányok verbális megnyilvánulásainak összehasonlítása : avagy ki beszél/ír többet a szegedi Szabad Waldorfban?
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
hatartalan_nyelveszet_tanulmanykotet_2019_113-131.pdf Download (374kB) | Preview |
Item Type: | Conference or Workshop Item |
---|---|
Journal or Publication Title: | Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben |
Date: | 2019 |
ISBN: | 978 963 306 688 1 |
Page Range: | pp. 113-131 |
Language: | Hungarian |
Place of Publication: | Szeged |
Event Title: | Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben |
Event Type: | Conference |
Event Location: | Szeged |
Event Dates: | 2018 |
Related URLs: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/72098/ |
Uncontrolled Keywords: | Nevelési rendszer - Waldorf-iskola, Reformpedagógia |
Additional Information: | Bibliogr.: p. 130-131. |
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Date Deposited: | 2021. Mar. 01. 09:42 |
Last Modified: | 2023. Mar. 03. 16:01 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/72127 |
Actions (login required)
View Item |