A Waldorf-iskolába járó fiúk és lányok verbális megnyilvánulásainak összehasonlítása : avagy ki beszél/ír többet a szegedi Szabad Waldorfban?

Várkonyi Beáta: A Waldorf-iskolába járó fiúk és lányok verbális megnyilvánulásainak összehasonlítása : avagy ki beszél/ír többet a szegedi Szabad Waldorfban?

[thumbnail of hatartalan_nyelveszet_tanulmanykotet_2019_113-131.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
hatartalan_nyelveszet_tanulmanykotet_2019_113-131.pdf

Letöltés (374kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben
Dátum: 2019
ISBN: 978 963 306 688 1
Oldalak: pp. 113-131
Nyelv: magyar
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2018
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/72098/
Kulcsszavak: Nevelési rendszer - Waldorf-iskola, Reformpedagógia
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 130-131.
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2021. már. 01. 09:42
Utolsó módosítás: 2023. már. 03. 16:01
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/72127
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet