Kaiser Csilla: A Myers-Briggs személyiségtipológia felhasználása a nyelvoktatásban az EFOP LÉNYEg projekt keretein belül. In: Élményalapú Módszertani Közlemények 1. pp. 29-40. (2020)
|
Cikk, tanulmány, mű
elmenyalapu_modszertani_2020_001_029-040.pdf Letöltés (931kB) |
| Mű típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Élményalapú Módszertani Közlemények |
| Dátum: | 2020 |
| Szám: | 1 |
| Oldalak: | pp. 29-40 |
| Nyelv: | magyar , angol , német |
| Kiadó: | Szegedi Tudományegyetem |
| Kiadás helye: | Szeged |
| Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/75392/ |
| Kulcsszavak: | Angol nyelv tanulása - középiskola, Angol nyelv tanítása - középiskola, Német nyelv tanulása - középiskola, Német nyelv tanítása - középiskola |
| Megjegyzések: | Bibliogr.: 33. p. |
| Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
| Feltöltés dátuma: | 2022. ápr. 25. 13:15 |
| Utolsó módosítás: | 2022. ápr. 25. 13:15 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/75398 |
![]() |
Tétel nézet |

