Kaiser Csilla: A Myers-Briggs személyiségtipológia felhasználása a nyelvoktatásban az EFOP LÉNYEg projekt keretein belül. In: Élményalapú Módszertani Közlemények 1. pp. 29-40. (2020)
Cikk, tanulmány, mű
elmenyalapu_modszertani_2020_001_029-040.pdf Letöltés (931kB) |
Mű típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Élményalapú Módszertani Közlemények |
Dátum: | 2020 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 29-40 |
Nyelv: | magyar , angol , német |
Kiadó: | Szegedi Tudományegyetem |
Kiadás helye: | Szeged |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/75392/ |
Kulcsszavak: | Angol nyelv tanulása - középiskola, Angol nyelv tanítása - középiskola, Német nyelv tanulása - középiskola, Német nyelv tanítása - középiskola |
Megjegyzések: | Bibliogr.: 33. p. |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
Feltöltés dátuma: | 2022. ápr. 25. 13:15 |
Utolsó módosítás: | 2022. ápr. 25. 13:15 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/75398 |
Tétel nézet |