A Myers-Briggs személyiségtipológia felhasználása a nyelvoktatásban az EFOP LÉNYEg projekt keretein belül

Kaiser Csilla: A Myers-Briggs személyiségtipológia felhasználása a nyelvoktatásban az EFOP LÉNYEg projekt keretein belül. In: Élményalapú Módszertani Közlemények 1. pp. 29-40. (2020)

[thumbnail of elmenyalapu_modszertani_2020_001_029-040.pdf] Cikk, tanulmány, mű
elmenyalapu_modszertani_2020_001_029-040.pdf

Letöltés (931kB)
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Élményalapú Módszertani Közlemények
Dátum: 2020
Szám: 1
Oldalak: pp. 29-40
Nyelv: magyar , angol , német
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem
Kiadás helye: Szeged
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/75392/
Kulcsszavak: Angol nyelv tanulása - középiskola, Angol nyelv tanítása - középiskola, Német nyelv tanulása - középiskola, Német nyelv tanítása - középiskola
Megjegyzések: Bibliogr.: 33. p.
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2022. ápr. 25. 13:15
Utolsó módosítás: 2022. ápr. 25. 13:15
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/75398
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet