Amukune Stephen; Józsa Krisztián; Szenczi Beáta; Józsa Gabriella: Comparison of the mastery motivation of Hungarian school children with mild intellectual disability with that of those developing typically : [absztrakt].
|
Cikk, tanulmány, mű
pek_2022_034.pdf Letöltés (814kB) |
| Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
|---|---|
| Rovatcím: | Research on motivational factors |
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
| Dátum: | 2022 |
| Kötet: | 18 |
| ISBN: | 978-963-306-862-5 |
| Oldalak: | p. 34 |
| Nyelv: | angol |
| Kiadó: | Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola |
| Kiadás helye: | Szeged |
| Konferencia neve: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.) |
| Konferencia típusa: | Konferencia |
| Helyszin: | Szeged |
| Dátum: | 2022. április 21-23. |
| Befoglaló mű URL: | https://acta.bibl.u-szeged.hu/77314/ |
| Kulcsszavak: | Motiváció - tanulás - előadáskivonat, Csökkent képességű gyermek - iskolai nevelés - előadáskivonat |
| Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
| Feltöltés dátuma: | 2022. nov. 25. 11:00 |
| Utolsó módosítás: | 2022. nov. 25. 11:00 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/77332 |
![]() |
Tétel nézet |

