Comparison of the mastery motivation of Hungarian school children with mild intellectual disability with that of those developing typically : [absztrakt]

Amukune Stephen; Józsa Krisztián; Szenczi Beáta; Józsa Gabriella: Comparison of the mastery motivation of Hungarian school children with mild intellectual disability with that of those developing typically : [absztrakt].

[thumbnail of pek_2022_034.pdf] Cikk, tanulmány, mű
pek_2022_034.pdf

Letöltés (814kB)
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Research on motivational factors
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2022
Kötet: 18
ISBN: 978-963-306-862-5
Oldalak: p. 34
Nyelv: angol
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.)
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2022. április 21-23.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/77314/
Kulcsszavak: Motiváció - tanulás - előadáskivonat, Csökkent képességű gyermek - iskolai nevelés - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2022. nov. 25. 11:00
Utolsó módosítás: 2022. nov. 25. 11:00
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/77332
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet