Does the use of ICT predict lower PISA2018 reading scores for students with support needs? : [abstract]

Kilpi Nestori; Hienonen Ninja; Vainikainen Mari Pauliina: Does the use of ICT predict lower PISA2018 reading scores for students with support needs? : [abstract].

[thumbnail of pek_2024_017.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2024_017.pdf

Letöltés (618kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Assessment and effectiveness
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2024
Kötet: 20
ISBN: 978-963-306-982-0
Oldalak: p. 17
Nyelv: angol
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2024. április 25-27.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/85293/
Kulcsszavak: Oktatás - számítógép alkalmazása - előadáskivonat, Számítógép-hálózat - Internet - oktatás - előadáskivonat, Információs technológia - oktatás - módszer - előadáskivonat, Pedagógia - módszer - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2024. szep. 03. 09:30
Utolsó módosítás: 2024. szep. 03. 09:30
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85409
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet