Kilpi Nestori; Hienonen Ninja; Vainikainen Mari Pauliina: Does the use of ICT predict lower PISA2018 reading scores for students with support needs? : [abstract].
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2024_017.pdf Letöltés (618kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Rovatcím: | Assessment and effectiveness |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dátum: | 2024 |
Kötet: | 20 |
ISBN: | 978-963-306-982-0 |
Oldalak: | p. 17 |
Nyelv: | angol |
Kiadó: | Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola |
Kiadás helye: | Szeged |
Konferencia neve: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Konferencia típusa: | Konferencia |
Helyszin: | Szeged |
Dátum: | 2024. április 25-27. |
Befoglaló mű URL: | https://acta.bibl.u-szeged.hu/85293/ |
Kulcsszavak: | Oktatás - számítógép alkalmazása - előadáskivonat, Számítógép-hálózat - Internet - oktatás - előadáskivonat, Információs technológia - oktatás - módszer - előadáskivonat, Pedagógia - módszer - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
Feltöltés dátuma: | 2024. szep. 03. 09:30 |
Utolsó módosítás: | 2024. szep. 03. 09:30 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85409 |
![]() |
Tétel nézet |