Kilpi Nestori; Hienonen Ninja; Vainikainen Mari Pauliina: Does the use of ICT predict lower PISA2018 reading scores for students with support needs? : [abstract].
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2024_017.pdf Letöltés (618kB) | Előnézet |
| Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
|---|---|
| Rovatcím: | Assessment and effectiveness |
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
| Dátum: | 2024 |
| Kötet: | 20 |
| ISBN: | 978-963-306-982-0 |
| Oldalak: | p. 17 |
| Nyelv: | angol |
| Kiadó: | Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola |
| Kiadás helye: | Szeged |
| Konferencia neve: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
| Konferencia típusa: | Konferencia |
| Helyszin: | Szeged |
| Dátum: | 2024. április 25-27. |
| Befoglaló mű URL: | https://acta.bibl.u-szeged.hu/85293/ |
| Kulcsszavak: | Oktatás - számítógép alkalmazása - előadáskivonat, Számítógép-hálózat - Internet - oktatás - előadáskivonat, Információs technológia - oktatás - módszer - előadáskivonat, Pedagógia - módszer - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat |
| Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
| Feltöltés dátuma: | 2024. szep. 03. 09:30 |
| Utolsó módosítás: | 2024. szep. 03. 09:30 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85409 |
![]() |
Tétel nézet |

