A Szatmárnémeti 4 csillagos szállodák marketingtevékenységének értékelése az online térben : [absztrakt]

Turóczy Szabolcs: A Szatmárnémeti 4 csillagos szállodák marketingtevékenységének értékelése az online térben : [absztrakt].

[thumbnail of morakonf_2025_122.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
morakonf_2025_122.pdf

Letöltés (49kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Közgazdaságtudomány
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Móra Kárpát-medencei Interdiszciplináris Szakkollégiumi Konferencia
Dátum: 2025
Kötet: 9
Oldalak: p. 122
Nyelv: magyar
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem Móra Ferenc Szakkollégium
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: IX. Móra Kárpát-medencei Interdiszciplináris Szakkollégiumi Konferencia
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2025. november 21-23.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/89026/
Kulcsszavak: Marketing - szállodaipar - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Feltöltés dátuma: 2025. dec. 04. 14:34
Utolsó módosítás: 2025. dec. 04. 14:34
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/89176
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet