Hogyan szolgálja az V. osztályban a közvetlen megfigyelés útján történő biológiai képzet- és fogalomalkotás a nevelést

Jósa Zoltán: Hogyan szolgálja az V. osztályban a közvetlen megfigyelés útján történő biológiai képzet- és fogalomalkotás a nevelést. In: Módszertani közlemények, (1) 1. pp. 45-49. (1961)

[thumbnail of modszertani_001_001_045-049.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
modszertani_001_001_045-049.pdf

Letöltés (489kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Módszertani közlemények
Dátum: 1961
Kötet: 1
Szám: 1
ISSN: 0544-7224
Oldalak: pp. 45-49
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/39455/
Kulcsszavak: Neveléstudomány
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 17. 09:27
Utolsó módosítás: 2021. feb. 25. 11:25
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25497
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet