Az előző ismeretek didaktikai szerepe és a célkitűzés, mint a tudatos tanulói tevékenység előfeltétele az oktatásban

Zukovits Imre: Az előző ismeretek didaktikai szerepe és a célkitűzés, mint a tudatos tanulói tevékenység előfeltétele az oktatásban. In: Módszertani közlemények, (7) 1. pp. 16-22. (1967)

[thumbnail of modszertani_007_001_016-022.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
modszertani_007_001_016-022.pdf

Letöltés (797kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Módszertani közlemények
Dátum: 1967
Kötet: 7
Szám: 1
ISSN: 0544-7224
Oldalak: pp. 16-22
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/39480/
Kulcsszavak: Neveléstudomány
Megjegyzések: Bibliogr. : 22. p.
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 17. 09:26
Utolsó módosítás: 2021. feb. 25. 09:41
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25899
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet