A tömegkommunikáció szerepe az értékrend és az életmód alakitásában [!alakításában]

Csikós József: A tömegkommunikáció szerepe az értékrend és az életmód alakitásában [!alakításában]. In: Érték és kultúra : összeállítás a TIT Szegedi IX. Művelődéselméleti Nyári Egyetemén elhangzott előadásokból, (9). pp. 222-242. (1980)

[thumbnail of sznye_muveledoselmelet_009_222-242.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
sznye_muveledoselmelet_009_222-242.pdf

Letöltés (841kB) | Előnézet
Mű típusa: Könyv része
Rovatcím: Előadások
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Érték és kultúra : összeállítás a TIT Szegedi IX. Művelődéselméleti Nyári Egyetemén elhangzott előadásokból
Dátum: 1980
Kötet: 9
ISSN: 0139-4118
ISBN: 963 411 764 3
Oldalak: pp. 222-242
Sorozat neve: Szegedi Nyári Egyetem : művelődéselmélet
Nyelv: magyar
Konferencia neve: TIT Szegedi Művelődéselméleti Nyári Egyetem (9.) (1980) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/44030/
Kulcsszavak: Tömegkommunikáció és közművelődés, Tömegkommunikáció hatása - életmódkutatás, Tömegkommunikációs eszközök hatása - társadalomlélektan, Tömegkommunikáció - Magyarország - 1970-80-as évek
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.08. Média és kommunikáció
Feltöltés dátuma: 2017. júl. 04. 15:44
Utolsó módosítás: 2022. jan. 27. 13:57
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/44922
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet