Rekettye Gábor; Szűcs Krisztián: A szolgáltatásminőség mérése - hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyetemen. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 152-167. (2002)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2002_152-167.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A Pécsi Tudományegyetem vezetése teljes körű hallgatói elégedettségvizsgálat lefolytatását kérte a Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszékétől. A fogyasztói elégedettség kutatása az Üzleti életben általánosan elterjedt gyakorlat, a non profit szektorban azonban még kevéssé alkalmazott. A vizsgálat célja a Pécsi Tudományegyetem szolgáltatásminőségének meghatározása volt, amelyet több dimenzió mérésével sikerült megadni. Az elméleti háttér ismertetése mellett a tanulmányban végig követhetők azok a folyamatok és rendszerelemek, amelyekkel az elégedettségvizsgálat más intézményekben is elvégezhető. Miután a felsőoktatási piac is egyre telítettebbé válik, a piaci szereplők számára elengedhetetlen saját pozíciójuk meghatározása, formálása, a marketing-orientáció érvényre juttatása. Ehhez nyújtanak segítséget a Pécsi Tudományegyetem elvégzett elégedettségvizsgálat tapasztalatai.
Mű típusa: | Könyv része |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje |
Dátum: | 2002 |
Kötet: | 1 |
ISSN: | 1588-8533 |
Oldalak: | pp. 152-167 |
Sorozat neve: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei |
Nyelv: | magyar |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/37408/ |
Kulcsszavak: | Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 166-167. ; összefoglalás magyar nyelven |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok |
Feltöltés dátuma: | 2016. okt. 15. 11:13 |
Utolsó módosítás: | 2022. feb. 09. 10:31 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5601 |
Tétel nézet |