A szolgáltatásminőség mérése - hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyetemen

Rekettye Gábor; Szűcs Krisztián: A szolgáltatásminőség mérése - hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyetemen. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 152-167. (2002)

[thumbnail of gtk_2002_152-167.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2002_152-167.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A Pécsi Tudományegyetem vezetése teljes körű hallgatói elégedettségvizsgálat lefolytatását kérte a Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszékétől. A fogyasztói elégedettség kutatása az Üzleti életben általánosan elterjedt gyakorlat, a non profit szektorban azonban még kevéssé alkalmazott. A vizsgálat célja a Pécsi Tudományegyetem szolgáltatásminőségének meghatározása volt, amelyet több dimenzió mérésével sikerült megadni. Az elméleti háttér ismertetése mellett a tanulmányban végig követhetők azok a folyamatok és rendszerelemek, amelyekkel az elégedettségvizsgálat más intézményekben is elvégezhető. Miután a felsőoktatási piac is egyre telítettebbé válik, a piaci szereplők számára elengedhetetlen saját pozíciójuk meghatározása, formálása, a marketing-orientáció érvényre juttatása. Ehhez nyújtanak segítséget a Pécsi Tudományegyetem elvégzett elégedettségvizsgálat tapasztalatai.

Mű típusa: Könyv része
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje
Dátum: 2002
Kötet: 1
ISSN: 1588-8533
Oldalak: pp. 152-167
Sorozat neve: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/37408/
Kulcsszavak: Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 166-167. ; összefoglalás magyar nyelven
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 15. 11:13
Utolsó módosítás: 2022. feb. 09. 10:31
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5601
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet