A lojalitás mérési problémái a közüzemi szolgáltatóknál

Hetesi Erzsébet: A lojalitás mérési problémái a közüzemi szolgáltatóknál. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 205-218. (2002)

[thumbnail of gtk_2002_205-218.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2002_205-218.pdf

Letöltés (997kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A lojalitás fogalmi meghatározásának bizonytalanságai, az egymásnak ellentmondó empirikus vizsgálati eredmények arra figyelmeztetik a marketingkutatókat, hogy e kérdéskör tisztázása valószínűleg még hosszú évekig munkát ad a szakma érdeklődő művelőinek. Az energiaszolgáltatók fogyasztói lojalitásának magyarországi vizsgálata során végzett faktorelemzések eredményei arra engednek következtetni, hogy a nemzetközileg bevált technikák a közép-kelet-európai régióban kellő körültekintést igényelnek, és a módszerek adaptálása során szükséges az adott ország, az adott ágazat és az adott kutatási probléma függvényében bizonyos módosításokkal élni. Az eredmények ugyanakkor azt is jelzik, hogy e térségben a változások üteme felgyorsult, a verseny éleződésével és a fogyasztói öntudat növekedésével párhuzamosan olyan új jelenségeknek lehetünk tanúi, amelyek következtében számos kérdésben hasonló a magyarországi fogyasztók véleménye a versenypiaci körülmények között élő fogyasztókéhoz.

Mű típusa: Könyv része
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje
Dátum: 2002
Kötet: 1
ISSN: 1588-8533
Oldalak: pp. 205-218
Sorozat neve: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/37408/
Kulcsszavak: Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés
Megjegyzések: Bibliogr.: 218. p. ; összefoglalás magyar nyelven
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 15. 11:13
Utolsó módosítás: 2022. feb. 09. 09:33
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5605
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet