Hetesi Erzsébet: A lojalitás mérési problémái a közüzemi szolgáltatóknál. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 205-218. (2002)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2002_205-218.pdf Letöltés (997kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A lojalitás fogalmi meghatározásának bizonytalanságai, az egymásnak ellentmondó empirikus vizsgálati eredmények arra figyelmeztetik a marketingkutatókat, hogy e kérdéskör tisztázása valószínűleg még hosszú évekig munkát ad a szakma érdeklődő művelőinek. Az energiaszolgáltatók fogyasztói lojalitásának magyarországi vizsgálata során végzett faktorelemzések eredményei arra engednek következtetni, hogy a nemzetközileg bevált technikák a közép-kelet-európai régióban kellő körültekintést igényelnek, és a módszerek adaptálása során szükséges az adott ország, az adott ágazat és az adott kutatási probléma függvényében bizonyos módosításokkal élni. Az eredmények ugyanakkor azt is jelzik, hogy e térségben a változások üteme felgyorsult, a verseny éleződésével és a fogyasztói öntudat növekedésével párhuzamosan olyan új jelenségeknek lehetünk tanúi, amelyek következtében számos kérdésben hasonló a magyarországi fogyasztók véleménye a versenypiaci körülmények között élő fogyasztókéhoz.
Mű típusa: | Könyv része |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje |
Dátum: | 2002 |
Kötet: | 1 |
ISSN: | 1588-8533 |
Oldalak: | pp. 205-218 |
Sorozat neve: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei |
Nyelv: | magyar |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/37408/ |
Kulcsszavak: | Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés |
Megjegyzések: | Bibliogr.: 218. p. ; összefoglalás magyar nyelven |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok |
Feltöltés dátuma: | 2016. okt. 15. 11:13 |
Utolsó módosítás: | 2022. feb. 09. 09:33 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5605 |
Tétel nézet |