Social networks as a support of marketing for nonprofit organizations : [absztrakt]

Ružić Drago; Biloš Antun: Social networks as a support of marketing for nonprofit organizations : [absztrakt].

[thumbnail of challenges_for_analysis_of_the_economy_210.pdf] Cikk, tanulmány, mű
challenges_for_analysis_of_the_economy_210.pdf

Letöltés (102kB)
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress : abstract book
Dátum: 2009
ISBN: 978-963-88468-3-9
Oldalak: p. 210
Nyelv: angol
Kiadó: Universitas Szeged Press
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress International Scientific Conference
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2009. november 19-21.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/57375/
Kulcsszavak: Szociális hálózatok - előadáskivonat, Web 2.0 - előadáskivonat, Marketing - előadáskivonat, Internet-hálózat - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Feltöltés dátuma: 2022. nov. 23. 08:09
Utolsó módosítás: 2022. nov. 23. 08:11
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/77229
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet