The effects of the reflection-based interactive teaching approach on the achievement of students' reading comprehension in English : [absztrakt]

Zaw Oo Tun; Magyar Andrea; Habók Anita: The effects of the reflection-based interactive teaching approach on the achievement of students' reading comprehension in English : [absztrakt].

[thumbnail of pek_2022_048.pdf] Cikk, tanulmány, mű
pek_2022_048.pdf

Letöltés (650kB)
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Teaching and learning foreign languages
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2022
Kötet: 18
ISBN: 978-963-306-862-5
Oldalak: p. 48
Nyelv: angol
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.)
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2022. április 21-23.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/77314/
Kulcsszavak: Idegen nyelv tanítása - módszer - előadáskivonat, Szövegértés - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2022. nov. 25. 13:28
Utolsó módosítás: 2022. nov. 25. 13:28
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/77346
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet