The interplay between teachers' perceived recognition, authority, and resilience in Rwandan schools context : [abstract]

Munezero Edouard; Tóth Edit; Hódi Ágnes: The interplay between teachers' perceived recognition, authority, and resilience in Rwandan schools context : [abstract].

[thumbnail of pek_2025_083.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2025_083.pdf

Letöltés (578kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Research on teachers' assessment practices
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2025
Kötet: 21
ISBN: 978-963-688-042-2
Oldalak: p. 83
Nyelv: angol
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2025. április 10-12.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/87162/
Kulcsszavak: Pedagógiai kutatás - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2025. máj. 07. 14:38
Utolsó módosítás: 2025. máj. 07. 14:38
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87313
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet