Browse by cikk, tanulmány, mű

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Jump to: 1965
Number of items: 89.

1965

Alföldi, Jánosné and Titkos, Lajosné: Nyelvtan-helyesírási gyakorlatok a 3. osztályban. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 163-167. (1965)

Avasi, Béla: Népdalelemzés : "Csillagok, csillagok ...". Módszertani közlemények, (5) 2. pp. 137-145. (1965)

Baranyi, Albertné and Erdei, Mihály and Ferenczy, Istvánné and Bereczki, Sándor and Frisnyák, Sándor: Szemle. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 312-316. (1965)

Bereczki, Sándor and Körtvélyessy, László and Rubóczky, István and Gazsó, István and Zentai, Károly: Szemle. Módszertani közlemények, (5) 5. pp. 388-392. (1965)

Buváry, Imre: Tudatformálás és fogalmazás a 3. osztályban. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 245-248. (1965)

Csillik, László: Egy iskolai kiállítás. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 309-311. (1965)

Drahos, Ágoston: Betűismertetési és alsótagozatos szövegfeldolgozási eljárások a szlovák nyelvi órákon. Módszertani közlemények, (5) 5. pp. 355-361. (1965)

Dévényi, István: Terepmérés az általános iskolában. Módszertani közlemények, (5) 1. pp. 36-39. (1965)

Erdei, Mihály: Mondatmodellek alkalmazása az orosz nyelvoktatásban. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 181-184. (1965)

Farkas, Gyula: Megjegyzések az ember származásának általános iskolai oktatásával kapcsolatosan. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 197-201. (1965)

Farkas, Gyula: Tankönyv-vita. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 278-280. (1965)

Fehér, István: "Orvoskongresszus" az egészségtan órákon. Módszertani közlemények, (5) 2. p. 149. (1965)

Forgách, Géza: Ellenőrzés és osztályozás a kémiaoktatásban. Módszertani közlemények, (5) 1. pp. 5-12. (1965)

Gazsó, István: Jelrendszerünk bővítésének ajánlása. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 232-233. (1965)

Gazsó, István: Számrendszerek az alsó tagozaton. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 237-240. (1965)

Gazsó, István: Zárójelek használata. Módszertani közlemények, (5) 2. pp. 145-146. (1965)

Gaál, Lajos: Az atlétikai mozgások általános iskolai oktatásának módszerei. Módszertani közlemények, (5) 5. pp. 385-388. (1965)

Geréb, György and Zentai, Károly and Frisnyák, Sándor: Szemle. Módszertani közlemények, (5) 2. pp. 155-156. (1965)

Glózik, Pál: A kislabdahajítás módszerének osztályonkénti alkalmazása a gerelyhajítás távlati oktatásának megfelelően : I-IV. osztály. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 218-222. (1965)

Glózik, Pál: A kislabdahajítás módszerének osztályonkénti alkalmazása a gerelyhajítás távlati oktatásának megfelelően: 5-8. osztály. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 291-295. (1965)

Gulácsy, Éva: "Kártyajáték". Módszertani közlemények, (5) 1. pp. 55-57. (1965)

Gulácsy, Éva and Somfai, László: Az alsó tagozatban is helyesírási norma szerint javítsunk! Módszertani közlemények, (5) 5. pp. 320-327. (1965)

Gutter, József: Gondolatok a pedagógiai szeretetről. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 167-172. (1965)

Győri, Jánosné: Játékos figurák alkalmazása az első osztályban. Módszertani közlemények, (5) 4. p. 298. (1965)

Győry, Gábor: Ipari televízió alkalmazása a tanárképzésben és -továbbképzésben. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 301-302. (1965)

Harsányi, László and Novák, István: Hogyan szervezzük az úttörő sportszakköröket. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 298-300. (1965)

Hirják, Balázs: Hogyan támaszkodom az őrsökre, mint közösségekre a tanítási óra előkészítéseként és a tanítási órákon. Módszertani közlemények, (5) 5. pp. 331-335. (1965)

Hofer, Lajos: Szaktantermes oktatás (kabinet-rendszer) fejlődése a Csehszlovák Szocialista Köztársaság magyar tannyelvű iskoláiban. Módszertani közlemények, (5) 5. pp. 336-341. (1965)

Horváth, Rózsa: A környezetismereti tanulmányi séta értékesítése oktató-nevelő munkában. Módszertani közlemények, (5) 1. pp. 54-55. (1965)

Hunya, Mária: Fémek megmunkálása és a leánytanulók munkabírása : gondolatok egy szakdolgozat javítása közben. Módszertani közlemények, (5) 2. pp. 150-151. (1965)

Héjjas, Endre: Szemle. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 235-236. (1965)

Jósa, Zoltán: Az ellenőrző órák feladata szerkezeti felépítése és módszertani problémái, különös tekintettel az „élővilág" tantárgyra. Módszertani közlemények, (5) 1. pp. 12-18. (1965)

Jósa, Zoltán: "Földigiliszta" vagy "földi giliszta". Módszertani közlemények, (5) 1. pp. 64-65. (1965)

Jósa, Zoltán: Kritikai észrevételek az "Élővilág" c. 5. osztályos tankönyvhöz I,. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 280-284. (1965)

Jósa, Zoltán: A mezőgazdasági haszonállatok tanításának tartalmi kérdései : észrevételek az 5. osztályos ÉLŐVILÁG c. tankönyvhöz (II.). Módszertani közlemények, (5) 5. pp. 361-367. (1965)

Kadlicskó, Magda: Az első problémáim... Módszertani közlemények, (5) 4. p. 309. (1965)

Kelemen, Jánosné: Év végi ismétlés matematikából az általános iskola VIII. osztályában. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 201-212. (1965)

Kovács, Alajos: A játék a nevelés szolgálatában. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 248-250. (1965)

Kovács, Zoltán: Az általános iskolai közelítő számításokról. Módszertani közlemények, (5) 2. pp. 114-120. (1965)

Kávássy, Sándor: Történelem, történet. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 233-235. (1965)

Magi, János: Az orosz nyelvű gyermeklevelezés hasznosítása oktató-nevelő munkámban. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 296-298. (1965)

Magi, János: Egyéves az iskolatelevízió : orosz nyelvi adása az általános iskola 6. osztálya számára. Módszertani közlemények, (5) 2. pp. 96-98. (1965)

Major, József: Az új 6. osztályos történelemkönyv. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 274-278. (1965)

Mihály, Endre: A tanár felkészülése a mezőgazdasági gyakorlati foglalkozásokra : 2. rész. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 191-196. (1965)

Mihály, Endre: A tanár felkészülése a mezőgazdasági gyakorlati foglalkozásokra. Módszertani közlemények, (5) 2. pp. 126-129. (1965)

Nagy, Jánosné: Az elsőosztályosok bevezetése az ismeretszerzés munkájába. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 241-245. (1965)

Németh, István: Földrajzi nevekről. Módszertani közlemények, (5) 1. pp. 42-43. (1965)

Németh, István: Gondolatok Románia földrajzának tanításakor. Módszertani közlemények, (5) 1. pp. 31-36. (1965)

Németh, István: Szalagdiagrammok alkalmazása az ötödik osztályos földrajz tanításban. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 178-180. (1965)

Németh, István: A számokkal való munka a földrajz tanításában. Módszertani közlemények, (5) 2. pp. 104-114. (1965)

Németh, István: A síkság fogalmának kialakításával kapcsolatos kérdések. Módszertani közlemények, (5) 5. pp. 342-344. (1965)

Németh, István: A térkép alapismereteinek tanításával kapcsolatos problémák az általános iskola 5. osztályában. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 285-287. (1965)

Olasz, Géza: Néhány megjegyzés a csehszlovák alapfokú kilencéves iskolák földrajz tanításáról. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 266-273. (1965)

Pap, Irén: A kisdobos mozgalom szerepe nevelési feladataink megoldásában. Módszertani közlemények, (5) 2. pp. 80-82. (1965)

Rakonczay, László: A tanulók önálló munkája a testnevelési órán. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 222-225. (1965)

Rakonczay, László: A testnevelés osztályozása. Módszertani közlemények, (5) 1. pp. 58-60. (1965)

Riesz, Béla: A marxista dialektika módszere és a tanulói személyiség fejlődése. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 251-255. (1965)

Riesz, Béla and Szemere, Gyula and Tóth, Balázs and Gazsó, István and Munz, Károly and Körtvélyessy, László and Klebniczki, József and Kávássy, Sándor: Szemle. Módszertani közlemények, (5) 1. pp. 65-72. (1965)

Révész, Béla: Az élővilág 8. osztályos tanmenetének tervezése. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 305-308. (1965)

Somfai, László: Egy programozva oktatott téma néhány tapasztalata. Módszertani közlemények, (5) 2. pp. 87-96. (1965)

Somfai, László: Egy programozva oktatott téma néhány tapasztalata : folytatás. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 172-178. (1965)

Somfai, László: Helyesírási norma a VI. osztályban. Módszertani közlemények, (5) 1. pp. 39-41. (1965)

Somfai, László: A szavak alaki elemzéséről. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 264-266. (1965)

Somfai, Lászlóné: Tervező munka a 7. és 8. osztályban. Módszertani közlemények, (5) 2. pp. 129-137. (1965)

Stein, Jánosné and Sárosy, Jánosné: Környezetismereti televíziós órák szerepe az oktatás folyamatában. Módszertani közlemények, (5) 1. pp. 1-5. (1965)

Stein, Jánosné and Sárosy, Józsefné: Néhány gondolat az iskolatelevízió alsó tagozatos adásainak nevelési lehetőségeiről. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 157-160. (1965)

Szabadi, János: Néhány bevezető megjegyzés az experimentális iskolák jelentőségéről és küldetéséről a módszertani tudományos kutatómunka további fejlődése szempontjából. Módszertani közlemények, (5) 2. pp. 83-87. (1965)

Szeléndi, Gábor: Néhány környezetismeret tanítási problémáról. Módszertani közlemények, (5) 5. pp. 317-320. (1965)

Szászfalvi, László: A személyi és társadalmi tulajdon megbecsülésére nevelés vizsgálata a Bélmegyer-Fáspusztai Általános Iskola és Nevelőotthonban. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 302-305. (1965)

Szörényi, József: Egy olvasmány feldolgozásának tanulságai. Módszertani közlemények, (5) 2. pp. 77-79. (1965)

Szörényi, József: Magnetofon a fogalmazási órán. Módszertani közlemények, (5) 5. pp. 327-330. (1965)

Szörényi, Józsefné and Kovács, Béláné and Zoltán, Ferencné: Munkaterv az irodalmi szakkörök számára. Módszertani közlemények, (5) 1. pp. 46-53. (1965)

Turai, Kálmán: "Legkedvesebb könyvem". Módszertani közlemények, (5) 1. pp. 60-64. (1965)

Turai, Kálmán: Szemelvények felhasználása a történelemórán : I. szépirodalom. Módszertani közlemények, (5) 5. pp. 377-384. (1965)

Turai, Kálmán: A „hogyan" kérdése az V. osztályos történelem tanításában. Módszertani közlemények, (5) 2. pp. 99-103. (1965)

Turai, Kálmán: A történelem tanításának néhány problémája az 5. osztályban. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 287-291. (1965)

Turai, Kálmán: Év végi ismétlés történelemből az 5. osztályban. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 213-218. (1965)

Tóth, József: A tárgyi formák és szöveg díszítő jellegű, plakátszerű összeállítása. Módszertani közlemények, (5) 1. pp. 27-31. (1965)

Veidner, János: Módszertani megjegyzések az általános iskolai fizikai gyakorlatokhoz. Módszertani közlemények, (5) 2. pp. 121-126. (1965)

Veidner, János: Új technika alkalmazása a tanárképzésben. Módszertani közlemények, (5) 2. pp. 151-154. (1965)

Veidner, János: A programozott oktatásról : III. rész a hagyományos és a programozott oktatás együttes alkalmazása hatékonyabb a hagyományos oktatásnál! Módszertani közlemények, (5) 5. pp. 368-376. (1965)

Veidner, János: A programozott oktatásról : folytatás. Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 255-264. (1965)

Veidner, János: A programozott oktatásról. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 226-231. (1965)

Várkonyi, Bernátné: A napközis első osztály problémái. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 160-163. (1965)

Várkonyi, Nándor: A bemutatás és füzetvázlat sorrendjének szerepe a műszaki gyakorlati oktatásban. Módszertani közlemények, (5) 1. pp. 43-46. (1965)

Várkonyi, Nándor and Honti, Gyuláné: Az osztályozás problémája a gyakorlati órákon. Módszertani közlemények, (5) 2. pp. 147-148. (1965)

Zentai, Károly: Egy földrajz óra elemzése. Módszertani közlemények, (5) 5. pp. 345-355. (1965)

Zentai, Károly: A tanulók jellemzésének szempontjai. Módszertani közlemények, (5) 1. pp. 19-27. (1965)

Zentai, Károly: A tanulók megismerése és a tipológia. Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 185-190. (1965)

This list was generated on 2020. február 21. 11:34:02 CET.