Bajzát Tünde: Foreign language requirements in Hungarian job advertisements. In: EduLingua, (3) 1. pp. 19-29. (2017)
Balogh Erzsébet: Előszó. In: EduLingua, (3) 2. i-iii. (2017)
Balogh Erzsébet: James Dean Brown: Mixed Methods Research for TESOL. (2014). Edinburgh: Edinburgh University Press. In: EduLingua, (3) 1. pp. 69-71. (2017)
Balogh Erzsébet: Német anyanyelvű egyetemisták ékezethasználata az írott magyar nyelvben. In: EduLingua, (3) 2. pp. 1-12. (2017)
Bende Lilla: Encouraging high school students to become autonomous EFL learners : exploring the possibilities of Duolingo. In: EduLingua, (3) 1. pp. 53-65. (2017)
Furus Javier: The appearance of cross-linguistic influence in the speech of a multilingual child. In: EduLingua, (3) 1. pp. 31-51. (2017)
Hegedűs Gabriella: Kódváltás magyar mint idegen nyelv szóbeli vizsgákon. In: EduLingua, (3) 2. pp. 25-38. (2017)
Mátyás Dénes: Vizuális anyagok a magyarórán. In: EduLingua, (3) 2. pp. 39-50. (2017)
Prescott Francis J.: Observations from the language classroom: the importance of the group. In: EduLingua, (3) 1. pp. 1-18. (2017)
Péter Nóra: Könyvismertető : Balogh Erzsébet, Skadra Margit : Multikulti : Magyar nyelv külföldieknek : Hungarian for Foreigners. (Budapest: Medicina Könyvkiadó. 2016.). In: EduLingua, (3) 2. pp. 55-63. (2017)
Skadra Margit: A magyar mint idegen nyelv tanulók kis- és nagybetű használatának vizsgálata a magyar helyesírási szabályok tükrében. In: EduLingua, (3) 2. pp. 13-24. (2017)