EduLingua című kiadvány cikkei

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: csoportosítás nélkül | Kötet | Szám
Találatok száma: 6.

Csépes Ildikó: Hogyan lehet támogatni a (nyelv)tanulást a fejlesztő értékelésen keresztül? In: EduLingua, (6) 1. pp. 85-103. (2020)

Doró Katalin: Imagined future teacher self at the point of entry to teacher education. In: EduLingua, (6) 1. pp. 25-46. (2020)

Horváth József: Diachronic investigation of learner language : twenty years of the JPU corpus. In: EduLingua, (6) 1. pp. 47-59. (2020)

Peckham Donald W.: Language learning and learning strategy use in international university students’ English as a lingua franca communication. In: EduLingua, (6) 1. pp. 1-23. (2020)

Püski Gyöngyi: Book review - Ildikó Vančo, Rudolf Muhr, István Kozmács, Máté Huber (eds.), Hungarian as a pluricentric language in language and literature. In: EduLingua, (6) 1. pp. 107-116. (2020)

Sadouki Fatiha: Examples of cross-linguistic influence in learning German as a foreign language : the case of third-year students of foreign languages at Al-Kawakibi Secondary School in Touggourt, Algeria. In: EduLingua, (6) 1. pp. 61-83. (2020)

A lista elkészítésének dátuma 2025. február 16. 14:05:13 CET.