Csíkos Csaba: A gondolkodás stratégiai elemeinek fejlesztése iskoláskorban. In: Bölcsészműhely, 2007. pp. 9-18. (2008)
Csíkos Csaba; Bereczki Ildikó; Biró Fanni: Az aritmetikai tények változó szerepe a számolási készség fejlődésében : [absztrakt].
Hidayatullah Achmad; Csíkos Csaba: Exploring the association between satisfaction, socio-demographic characteristics of learners and self-efficacy beliefs: the mediating role of online self-regulated learning : [abstract].
Csíkos Csaba; Nagy Zita Éva; Katona Miklós; Török Réka; Lázár László: Egy szülői iskolaválasztási kérdőív mérésmódszertani jellemzői : [absztrakt].
Hidayatullah Achmad; Csíkos Csaba: Mathematics-related beliefs and technology : a study among senior high school students in an Indonesian Context : [absztrakt].
Csíkos Csaba: Szülők és tanítók nézetei a matematikáról mint iskolai tantárgyról.
Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Csíkos Csaba: Motiváció a természettudományok tanulásában : 8. évfolyamos tanulók vizsgálata az SMQ kérdőívvel.
Steinerné Gyurcsák Katalin Izabella; Csíkos Csaba: Algebrai tudáselemek megértésének vizsgálata 7. osztályos tanulók és matematikát tanítók körében (8+4)÷(4-3)∙2=24(vagy 6).
Csíkos Csaba; Gál Zita: Dear Colleagues - köszöntő.
Csíkos Csaba; Tóth Ildikó: Near transfer in pH calculation : the role of mathematical knowledge and conceptual understanding.
Altorjay Tamás; Csíkos Csaba: Warm-up sessions for singing with phases of opposite sequences.
Csíkos Csaba; Kárpáti Andrea: Spatial ability and visual imagery preferences : an empirical study among tertiary students.
Csíkos Csaba: A természettudományi kutatási készségek - scientific inquiry skills - értékelése : nevezéktanok, kihívások.
Csíkos Csaba; Dohány Gabriella: Középiskolás szülők véleménye a zene és a matematika kapcsolatáról.
Kelecsényi Rita; Csíkos Csaba: Matematikával kapcsolatos tanulói meggyőződések kérdőívének empirikus vizsgálata.
Csíkos Csaba: 10 éves tanulók fejben számolási stratégiáinak vizsgálata.
Csíkos Csaba: Implicit matematikai meggyőződések elemzése kvalitatív kutatási módszerrel.
Csíkos Csaba: Matematikai értékelési keretek szerepe a diagnosztikus értékelési rendszerek fejlesztésében.
Mokbelné Bacsa Éva; Csíkos Csaba: Nyelvtanulásra vonatkozó meggyőződések vizsgálata 7. és 11. évfolyamos tanulók körében.
Kelemen-Molitorisz Anikó; Csíkos Csaba: Olvasásra vonatkozó meggyőződések vizsgálata 6., 8., 10. és 12. évfolyamos gimnazisták körében.
Csíkos Csaba; Molnár Éva: Az olvasásra vonatkozó meggyőződések és a szövegértési teljesítmény összefüggései 3-5. osztályban.
Csíkos Csaba: A choice - no-choice metodológia és alkalmazási lehetőségei a matematikai gondolkodás és az olvasás kutatásában.
Csíkos Csaba: Az IRA - Index of Reading Awareness - kérdőívvel végzett 3 éves longitudinális vizsgálat eredményei.
Lesznyák Márta; Zerinváry Dóra; Csíkos Csaba: Előítéletesség óvodás és kisiskolás korú magyar és roma gyermekek körében.
Csíkos Csaba; Kelemen Rita; Steklács János: Kéttényezős pedagógiai kísérletek eredményességének és hatásnagyságának kvantitatív elemzése egy magyarországi kéttényezős kísérlet példáján.
Csíkos Csaba: Köszöntő.
Steklács János; Csíkos Csaba: Szövegértés vizsgálata az időkorlátos olvasástesztelés módszerével : egy fejlesztő kísérlet késleltetett utótesztjének eredményei.
Csíkos Csaba; Steklács János: Az olvasásra vonatkozó meggyőződések és az olvasási teljesítmény kapcsolatának empirikus vizsgálata.
Csíkos Csaba: Az Index of Reading Awareness (IRA) kérdőív magyarországi vizsgálata.