Dancs Katinka: A történelemtanárok által fontosnak vélt célok és jelenismereti témák, valamint az általuk használt módszerek egy kérdőíves vizsgálat eredményei alapján. In: Korszerű történelemoktatás : új utak és megoldások. pp. 15-31. (2023)
Dancs Katinka: A történelemmel kapcsolatos episztemológiai nézetek tartalomba ágyazott fejlesztése egyetemi hallgatók körében : [absztrakt].
Dancs Katinka: Középiskolások IKT-műveltségének fejlesztési lehetőségei a történelemtanításba ágyazva.
Dancs Katinka: A nemzeti enkulturáció mintázatai 5. és 7. évfolyamos tanulók körében.
Dancs Katinka: Egy játékosított egyetemi kurzus tapasztalatai.
Dancs Katinka: 4. és 6. osztályos tanulók explicit és implicit interkulturális attitűdjeinek összehasonlítása.
Dancs Katinka: Tudásszintmérő tesztek fejlesztése a nemzeti identitás ismeretelemeinek méréséhez.
Kinyó László; Dancs Katinka: A tesztkitöltés néhány jellemzője online környezetben : a tesztben való mozgás és a válaszok módosítása 1-6. évfolyamos diákok körében.
Dancs Katinka: 4th and 6th graders’ attitudes towards nations and national groups : a Hungarian pilot study.
Kinyó László; Dancs Katinka: 7-12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adatgyűjtéshez kapcsolódó háttéradatokkal.
Dancs Katinka; Kinyó László: Exploring the connection between school democracy and classroom climate with structural equation modelling.
Dancs Katinka: The possibilities and challenges of measuring national identity.
Dancs Katinka; Kinyó László: Students’ attitudes towards immigrants in various secondary school types of Szeged.