Items where Author is " Hlédik Erika"

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 5.

Book Section

Veres Zoltán and Andics Jenő and Hetesi Erzsébet and Prónay Szabolcs and Kovács Péter and Hlédik Erika and Vajda Beáta: Regional peculiarities in consumers' leisure-time activities, consumer- and brand-preferences : [abstract]. In: Regionális innovációs képesség, versenyképesség és fenntarthatóság. p. 407. (2012)

Veres Zoltán and Andics Jenő and Hetesi Erzsébet and Prónay Szabolcs and Kovács Péter and Hlédik Erika and Vajda Beáta: Regionális sajátosságok a fogyasztók szabadidős aktivitásában, vásárlási és márkapreferenciáiban. In: Regionális innovációs képesség, versenyképesség és fenntarthatóság. pp. 354-377. (2012)

Conference or Workshop Item

Cservék Judit and Hlédik Erika: Információfeldolgozás folyamatának szerepe speciális, komplex döntéshozatali folyamat meggyőző kommunikációja során = The role of the information processing process in persuasive communication : [absztrakt].

Harsányi Dávid and Hlédik Erika and Zarándné Vámosi Kornélia: A hazai borfogyasztás változása az utóbbi években = Recent changes in the Hungarian wine consumption habits : [absztrakt].

Szász Tünde and Táskai Ottilia and Hlédik Erika: A környezettudatosság és az egészségtudatosság hatása a csomagolásmentes boltok márkaközösségében = The impact of environmental consciousness and health awareness on the brand community of package-free stores.

This list was generated on 2025. február 8. 19:49:57 CET.