Huszár Sándor: The perceptual barriers of Academics’ patenting intention in Hungary. In: New Ideas in a Changing World of Business Managament and Marketing. pp. 57-75. (2015)
Huszár Sándor: Milyen tényezők befolyásol(hat)ják az FDI megjelenését a magyar energiaszektorban? In: TDK műhelytanulmányok : „első szárnypróbáltatások”, (16). pp. 130-143. (2014)
Bundság Éva Szabina and Huszár Sándor: Investigation of sense of community among cyclists.
Dér Dorottya Noémi and Huszár Sándor: Vizuális közösségi média tartalmak hatása fiatal nők hangulatára és az életmóddal való elégedettségre = Impact of social media visual contents on mood and satisfaction with lifestyle among young women.
Sikó Beáta and Huszár Sándor: Vizuális észlelés az e-mail marketingben: a szöveg terjedelmének és az email elrendezésének vizsgálata szemkamerás megfigyeléssel = Visual attention in email marketing: examining the influence of text length and email layout through eye-tracking.
Huszár Sándor and Majó-Petri Zoltán: What drives you to use a driverless car? : an investigation of behavioral intention and its influencing factors.
Huszár Sándor and Pap Katalin: Revolutionising marketing research? : a critical view on the promising neuromarketing.
Huszár Sándor and Prónay Szabolcs and Buzás Norbert: Az egyetemi tudás szabadalmaztatásának mozgatórugói - egy országos felmérés eredményei = The driving forces of academic patenting activity - results of a national survey from Hungary.
Huszár Sándor and Prónay Szabolcs and Buzás Norbert: Egyetemi kutatók attitűdje a találmány hasznosítására vonatkozóan.