Items where Author is " Huszár Sándor"

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 9.

Book Section

Huszár Sándor: The perceptual barriers of Academics’ patenting intention in Hungary. In: New Ideas in a Changing World of Business Managament and Marketing. pp. 57-75. (2015)

Huszár Sándor: Milyen tényezők befolyásol(hat)ják az FDI megjelenését a magyar energiaszektorban? In: TDK műhelytanulmányok : „első szárnypróbáltatások”, (16). pp. 130-143. (2014)

Conference or Workshop Item

Bundság Éva Szabina and Huszár Sándor: Investigation of sense of community among cyclists.

Dér Dorottya Noémi and Huszár Sándor: Vizuális közösségi média tartalmak hatása fiatal nők hangulatára és az életmóddal való elégedettségre = Impact of social media visual contents on mood and satisfaction with lifestyle among young women.

Sikó Beáta and Huszár Sándor: Vizuális észlelés az e-mail marketingben: a szöveg terjedelmének és az email elrendezésének vizsgálata szemkamerás megfigyeléssel = Visual attention in email marketing: examining the influence of text length and email layout through eye-tracking.

Huszár Sándor and Majó-Petri Zoltán: What drives you to use a driverless car? : an investigation of behavioral intention and its influencing factors.

Huszár Sándor and Pap Katalin: Revolutionising marketing research? : a critical view on the promising neuromarketing.

Huszár Sándor and Prónay Szabolcs and Buzás Norbert: Az egyetemi tudás szabadalmaztatásának mozgatórugói - egy országos felmérés eredményei = The driving forces of academic patenting activity - results of a national survey from Hungary.

Huszár Sándor and Prónay Szabolcs and Buzás Norbert: Egyetemi kutatók attitűdje a találmány hasznosítására vonatkozóan.

This list was generated on 2025. február 11. 13:52:11 CET.