Szerző: " Kiss Marietta"

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 8.

Cikk, tanulmány, mű

Farkas Noémi Dóra; Kiss Marietta: Az élelmiszeripari nanotechnológia fogyasztói elfogadása. In: Élelmiszervizsgálati közlemények, (67) 3. pp. 3542-3553. (2021)

Farkas Noémi Dóra; Kiss Marietta: Consumer acceptance of food nanotechnology. In: Élelmiszervizsgálati közlemények, (67) 3. pp. 3554-3565. (2021)

Pintye Alexandra; Kiss Marietta: Közgazdász hallgatók pénzügyi kultúrája. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (9) 1. pp. 191-199. (2017)

Pintye Alexandra; Kiss Marietta: A gazdasági felsőoktatás hatása a fiatalok pénzügyi kultúrájára. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (12) 4. pp. 175-186. (2017)

Konferencia vagy workshop anyag

Pakurár Miklós; Kiss Marietta: Fogyasztói attitűdvizsgálat mesterséges intelligencia (MI) alkotta laborhús képekkel = Consumer attitude survey with images of cultured meat created by artificial intelligence (AI) : [absztrakt].

Fehér András; Berencsi Alexa; Kiss Marietta; Kontor Enikő: Internet of Food - új lehetőség az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésére = Internet of Food - a new opportunity to build food consumer awareness : [absztrakt].

Salem Omar T. O.; Kiss Marietta: A szolgáltatásminőség hatása a nemzetközi hallgatók lojalitására magyarországi felsőoktatási intézményekben = The influence of service quality on international students' loyalty in higher education institutions in Hungary : [absztrakt].

Kiss Marietta; Kun András István: A jelzési hipotézis vizsgálata a felsőoktatási marketingben.

A lista elkészítésének dátuma 2025. április 8. 07:43:04 CEST.