Varga Szilvia and Szili Katalin and Mokri Dóra and Kiss Renáta: A morfológiai tudatosság online mérése 1-4. évfolyamon : [absztrakt].
Varga Szilvia and Szili Katalin and Mokri Dóra and Kiss Renáta: A morfológiai tudatosság és az olvasás-szövegértés kapcsolatának vizsgálata 3-4. évfolyamos tanulók körében : [absztrakt].
Fazekasné Fenyvesi Margit and Kiss Renáta and Mokri Dóra: A helyesírási készség beszédhanghallás-alapú mérése : [absztrakt].
Kiss Renáta and Mokri Dóra and Csapó Benő: Az online DIFER teszt óvodaialkalmazásának első eredményei.
Kiss Renáta and Mokri Dóra: Óvodapedagógus hallgatók vélekedése az anyanyelvi nevelés, a matematika és a külső világ tevékeny megismerésének óvodai szerepéről.
Pásztor Attila and Hódi Ágnes and Kiss Renáta and Rausch Attila: The role of inductive reasoning in early literacy and numeracy at the beginning of primary school.
Kiss Renáta and Hódi Ágnes: The relationship between speech perception and speech comprehension in first and second grade.
Kiss Renáta and Patai Jolán: Possibilities of technology-based assessment in kindergarten and early school age.
Török Tímea and Hódi Ágnes and Kiss Renáta: The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement.
Kiss Renáta and Hódi Ágnes and Török Tímea: A szövegszerkezet 1-4. évfolyamos tanulók olvasásteljesítményre gyakorolt hatásának vizsgálata.