Szerző: " Kiss Renáta"

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 10.

Konferencia vagy workshop anyag

Varga Szilvia; Szili Katalin; Mokri Dóra; Kiss Renáta: A morfológiai tudatosság online mérése 1-4. évfolyamon : [absztrakt].

Varga Szilvia; Szili Katalin; Mokri Dóra; Kiss Renáta: A morfológiai tudatosság és az olvasás-szövegértés kapcsolatának vizsgálata 3-4. évfolyamos tanulók körében : [absztrakt].

Fazekasné Fenyvesi Margit; Kiss Renáta; Mokri Dóra: A helyesírási készség beszédhanghallás-alapú mérése : [absztrakt].

Kiss Renáta; Mokri Dóra; Csapó Benő: Az online DIFER teszt óvodaialkalmazásának első eredményei.

Kiss Renáta; Mokri Dóra: Óvodapedagógus hallgatók vélekedése az anyanyelvi nevelés, a matematika és a külső világ tevékeny megismerésének óvodai szerepéről.

Pásztor Attila; Hódi Ágnes; Kiss Renáta; Rausch Attila: The role of inductive reasoning in early literacy and numeracy at the beginning of primary school.

Kiss Renáta; Hódi Ágnes: The relationship between speech perception and speech comprehension in first and second grade.

Kiss Renáta; Patai Jolán: Possibilities of technology-based assessment in kindergarten and early school age.

Török Tímea; Hódi Ágnes; Kiss Renáta: The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement.

Kiss Renáta; Hódi Ágnes; Török Tímea: A szövegszerkezet 1-4. évfolyamos tanulók olvasásteljesítményre gyakorolt hatásának vizsgálata.

A lista elkészítésének dátuma 2024. szeptember 20. 16:34:26 CEST.