Tóth Edit; Molnár Gyöngyvér: Az osztályok és az iskolák közötti különbségek változása egy évtized távlatában Hódmezővásárhelyen. In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram : öt év tapasztalatai. pp. 71-86. (2013)
Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Egyetemi tanulmányaikat kezdő hallgatók matematikai gondolkodásának fejlettsége és változása az elmúlt kilenc év tükrében : [absztrakt].
Rahmanu I Wayan Eka Dian; Molnár Gyöngyvér: Evaluating the influence of SV-IVR on English language proficiency: a preliminary investigation with Indonesian EFL second-year university students : [abstract].
Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: Felsőoktatásba belépők szövegértésének összefüggése az olvasás iránti attitűddel és további tanulást meghatározó affektív faktorokkal : [absztrakt].
Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: A Kollaboratív képesség kérdőív működése egyetemi tanulmányaikat megkezdő hallgatók körében : [absztrakt].
Magyar Andrea; Habók Anita; Molnár Gyöngyvér: A tankönyvi szövegek feldolgozását segítő szókincsfejlesztő program hatásvizsgálata : [absztrakt].
Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér: A tesztmegoldási erőfeszítés mérése a feladattal töltött idő és a kattintások száma alapján alacsony téttel bíró teszteken : [absztrakt].
Pásztor Attila; Magyar Andrea; Pásztor-Kovács Anita; Rausch Attila; Molnár Gyöngyvér: Digital game-based development of inductive reasoning among fifth graders : [abstract].
Salim Rizvika Rahmita; Molnár Gyöngyvér: The integration of global citizenship education in classrooms and the assessment of its three domains: a state-of-the-art review : [abstract].
Csányi Róbert; Lőrincz Mónika; Molnár Gyöngyvér: A lemorzsolódás csökkentésének kulcsa a korai beavatkozás: egy felnőttképzési IT MOOC résztvevőinek tanulásiprofil-elemzése : [absztrakt].
Kocsis Ádám; Molnár Gyöngyvér: A tanulási stratégiák egyetemi sikerességet meghatározó szerepe a felsőoktatásban : [absztrakt].
Ökördi Réka; Molnár Gyöngyvér: Hátránykompenzáció és matematikai fogalomépítés az alsó tagozaton : digitális fejlesztőprogram matematikából : [absztrakt].
Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: Investigating the role of problem-solving skills among university students during the COVID-19 pandemic : [absztrakt].
Molnár Gyöngyvér: Making thinking visible : process data analysis to understand the reasons for being successful in problem-solving : [absztrakt].
Alrababah Saleh Ahmad Hussein; Molnár Gyöngyvér: Measuring complex problem-solving in Jordanian higher education : the effects of demographic, cognitive and affective factors on students' achievement : [absztrakt].
Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Online assessment of combinatorial reasoning among second grade students : [absztrakt].
Kocsis Ádám; Molnár Gyöngyvér: A lemorzsolódást és a sikerességet meghatározó tényezők vizsgálata a felsőoktatásban : [absztrakt].
Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér: A tesztmegoldási motiváció mérési lehetőségeinek összehasonlító elemzése alacsony téttel rendelkező tesztek esetén : [absztrakt].
Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: Cross-national differences in students’ exploration strategies in a computer-simulated interactive problem-solving environment: Logfile analyses.
Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Kollaboratív képes-ségeket vizsgáló önértékelő kérdőív fejlesztése.
Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila; Csapó Benő: The eLea online training platform.
Mousa Mojahed; Molnár Gyöngyvér: The efficacy of a computer-based cognitive training program to enhance 4th and 5th grade students’ inductive reasoning.
Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: The influence of learning strategies on problem-solving performance: Analyses in European and Asian contexts.
Molnár Gyöngyvér: Applying computer-based assessment in kindergarten and at the beginning of schooling : an international overview.
Wu Hao; Saleh Andi Rahmat; Molnár Gyöngyvér: Comparing Chinese and Indonesian students' level of thinking skills : a pilot study.
Molnár Gyöngyvér; Mokri Dóra: Influential cognitive factors in students' mathematical achievement in grade 6.
Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Innovative restricted communicational options for automated coding in an online human-human collaborative problem solving instrument.
Mousa Mojahed; Molnár Gyöngyvér: Introducing computer-based assessment among 2nd to 4th grade students in Palestine.
Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: The role of inductive reasoning and combinatorial reasoning in complex problem solving : a comparison study between China and Hungary.
Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: Chinese students' component skills of problem solving : a pilot study.
Molnár Gyöngyvér; Magyar Andrea; Nagy József: Developing word recognition skills with an assessment-based, personalized online instructional system.
Wu Hao; Kambeyo Linus; Molnár Gyöngyvér: The feasibility and reliability of computer-based assessment of inductive reasoning in Namibia and China : a comparison study.
Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: A felsőoktatási tanulmányi alkalmasság vizsgálata : elmélet, megvalósítás, főbb eredmények.
Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér: Factors determining students' achievements measured at the beginning of university studies.
Korom Erzsébet; Radnóti Katalin; Nagy Lászlóné; Orosz Gábor; Molnár Gyöngyvér: Felsőoktatási tanulmányi alkalmasság mérése : a természettudományi teszt eredményei.
Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Online assessment of inductive reasoning at primary school entrance.
Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: The component skills of problem solving : a Chinese and Hungarian comparison study.
Molnár Gyöngyvér: The effectiveness of different exploration strategies in complex problem solving environments : Log file analyses.
Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila: Feasibility of computer-based assessment at the initial stage of formal schooling : the developmental level of keyboarding and mouse skills in year one.
Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: Large-scale measurement of 10-11 year old students’ word reading skills.
Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Online large-scale assessment of divergent thinking and its relation to mathematical achievement.
Pásztor-Kovács Anita; Molnár Gyöngyvér: Technológia alapú mérés-értékelési lehetőségek : az iskolák eszközparkjának felkészültsége.
Molnár Gyöngyvér; Magyar Andrea: A számítógép alapú tesztelés elterjesztésének elfogadottsága 5-12. évfolyamos diákok körében.
Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: A technológia alapú tesztelés elfogadottsága a pedagógusok körében.
Pluhár Zsuzsanna; Molnár Gyöngyvér: Assessing the development of technological literacy in early education.
Molnár Gyöngyvér: Development of dynamic problem solving from grade 3 to 9.
Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Az eDia online diagnosztikus mérési rendszer.
Hülber László; Molnár Gyöngyvér: Papír és számítógép alapú tesztelés összehasonlító vizsgálata 1. és 2. évfolyamon.
Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Számítógép alapú versus szemtől szembeni tesztelés validitás‐ és hatékonyságvizsgálata 1. osztályosok körében.
Molnár Gyöngyvér: A problémamegoldó gondolkodás és az intelligencia kapcsolata oktatási kontextusban.
Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila: The transition from single testing to complex systems of assessments.
Molnár Gyöngyvér; Latour Thibaud: Online tesztelés : lehetőségek és kihívások.
Molnár Gyöngyvér: Számítógépesjáték-alapú képességfejlesztés.
R. Tóth Krisztina; Molnár Gyöngyvér: Kisiskolás diákok gondolkodási képességének vizsgálata online környezetben.
Molnár Gyöngyvér; Korom Erzsébet: A problémamegoldó gondolkodás fejlődése keresztmetszeti és longitudinális vizsgálatok fényében.
Molnár Gyöngyvér: A problémamegoldó gondolkodás vizsgálata számítógépes környezetben.
Molnár Gyöngyvér: IKT-s eszközök használata a tanárképzésben : problémaalapú tanulás multimédiás tanulási környezetben.
Molnár Gyöngyvér: Köszöntő.
R. Tóth Krisztina; Molnár Gyöngyvér: Tanár szakos hallgatók IKT használati szokásai és preferenciái.
Molnár Gyöngyvér: Hátrányos helyzetű első osztályos diákok induktív gondolkodásának fejlesztése.
Tóth Krisztina; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: A számítógépes tesztelés lehetőségei.
Molnár Gyöngyvér: Az induktív gondolkodás fejlesztése kisiskolás korban.
Molnár Gyöngyvér: Az ismeretek alkalmazhatóságának korlátai.
Molnár Gyöngyvér: A valószínűségi tesztelmélet adta eszközök az ideális mérés megvalósításához.