Vidákovich Tibor: Klasszikus vagy releváns logika szerint következtetnek-e a 14 évesek? In: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : sectio paedagogica et psychologica, (31). pp. 105-116. (1989)
Vidákovich Tibor: Klasszikus vagy releváns logika szerint következtetnek-e a 14 évesek? In: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : Sectio paedagogica et psychologica : series specifica paedagogica. pp. 105-116. (1989)
Vidákovich Tibor: Iskolafokozat-záró diagnosztikus értékelés a 8. osztály végén. In: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : sectio paedagogica et psychologica, (29). pp. 147-164. (1987)
Vidákovich Tibor: Az íráskészség vizsgálatának néhány mérésmetodikai problémája. In: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : sectio paedagogica et psychologica, (28). pp. 117-138. (1986)
Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor: A cross-sectional study of middle school students' domain-specific prior knowledge in mathematics : [abstract].
Vidákovich Tibor: Students' task solving efficiency on an online mathematics test.
Köböl Erika; Vidákovich Tibor: Tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményének vizsgálata különböző mérési körülmények között.
Vidákovich Tibor: Students’ task response times and task solving efficiency on online foreign language vocabulary tests.
Vidákovich Tibor: Students' achievements and test solving behaviour on online foreign language vocabulary tests.
Vidákovich Tibor: Néhány deduktív következtetési séma működése különböző matematikai tartalmakkal.
Vidákovich Tibor: A tartalmi keretektől az itemekig : a diagnosztikus feladatbank fejlesztése.
Vidákovich Tibor: A deduktív gondolkodás diagnosztikus vizsgálata az 5. és 9. évfolyamon.
Kuba Attila; Csernay László; Vidákovich Tibor: Kísérleti gammakamerás emissziós számítógépes tomográfiai (ECT) software rendszer.