A hagyományos és tájjellegű élelmiszerek ismertségének fokozása a közösségi marketing eszközeivel

Popovics Anett: A hagyományos és tájjellegű élelmiszerek ismertségének fokozása a közösségi marketing eszközeivel. In: Élelmiszervizsgálati közlemények, (51) 1. pp. 29-39. (2005)

[thumbnail of elelmiszervizsgalati_kozlemenyek_2005_01_029-039.pdf] Cikk, tanulmány, mű
elelmiszervizsgalati_kozlemenyek_2005_01_029-039.pdf

Letöltés (176kB)
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Egyéb cím: Improving of the knowledge on traditional food of land character using the tools of the community marketing ; Erhöhung der Bekanntheit von traditionellen Lebensmitteln mit Landcharakter bei Nutzung von Mitteln der Gemeinschaftsmarketing
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Élelmiszervizsgálati közlemények
Dátum: 2005
Kötet: 51
Szám: 1
ISSN: 0422-9576
Oldalak: pp. 29-39
Nyelv: magyar
Kiadó: Q & M Kft.
Kiadás helye: Budapest
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/79648/
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Népi ételek - magyar, Marketing
Megjegyzések: Bibliogr.: 39. p. ; ill.
Szakterület: 02. Műszaki és technológiai tudományok
02. Műszaki és technológiai tudományok > 02.10. Egyéb műszaki tudományok és technológiák
02. Műszaki és technológiai tudományok > 02.10. Egyéb műszaki tudományok és technológiák > 02.10.02. Élelmiszer és italfélék
Feltöltés dátuma: 2023. júl. 20. 13:50
Utolsó módosítás: 2023. aug. 26. 08:57
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/79723
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet