Az FVM Agrármarketing Centrum Kht. szerepe HÍR Programban

Farnadi Éva: Az FVM Agrármarketing Centrum Kht. szerepe HÍR Programban. In: Élelmiszervizsgálati közlemények, (49) 4. pp. 232-237. (2003)

[thumbnail of elelmiszervizsgalati_kozlemenyek_2003_04_232-237.pdf] Cikk, tanulmány, mű
elelmiszervizsgalati_kozlemenyek_2003_04_232-237.pdf

Download (158kB)
Item Type: Article
Other title: The role of the Agromarketing Centre of the Ministry of Agriculture and Regional Development and the HIR Programme ; Rolle des Agrarmarketingcentrums des Ministriums für Agrarwirtschaft und Regionale Entwicklung und das HIR-Programm
Journal or Publication Title: Élelmiszervizsgálati közlemények
Date: 2003
Volume: 49
Number: 4
ISSN: 0422-9576
Page Range: pp. 232-237
Language: Hungarian
Publisher: Q & M Kft.
Place of Publication: Budapest
Related URLs: https://acta.bibl.u-szeged.hu/79840/
Uncontrolled Keywords: Népi ételek - magyar - program, Élelmiszeripar, Élelmiszertudomány - program
Subjects: 02. Engineering and technology
02. Engineering and technology > 02.10. Other engineering and technologies
02. Engineering and technology > 02.10. Other engineering and technologies > 02.10.02. Food and beverages
Date Deposited: 2023. Jul. 28. 12:56
Last Modified: 2023. Aug. 26. 09:04
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80092

Actions (login required)

View Item View Item