Az FVM Agrármarketing Centrum Kht. szerepe HÍR Programban

Farnadi Éva: Az FVM Agrármarketing Centrum Kht. szerepe HÍR Programban. In: Élelmiszervizsgálati közlemények, (49) 4. pp. 232-237. (2003)

[thumbnail of elelmiszervizsgalati_kozlemenyek_2003_04_232-237.pdf] Cikk, tanulmány, mű
elelmiszervizsgalati_kozlemenyek_2003_04_232-237.pdf

Letöltés (158kB)
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Egyéb cím: The role of the Agromarketing Centre of the Ministry of Agriculture and Regional Development and the HIR Programme ; Rolle des Agrarmarketingcentrums des Ministriums für Agrarwirtschaft und Regionale Entwicklung und das HIR-Programm
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Élelmiszervizsgálati közlemények
Dátum: 2003
Kötet: 49
Szám: 4
ISSN: 0422-9576
Oldalak: pp. 232-237
Nyelv: magyar
Kiadó: Q & M Kft.
Kiadás helye: Budapest
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/79840/
Kulcsszavak: Népi ételek - magyar - program, Élelmiszeripar, Élelmiszertudomány - program
Szakterület: 02. Műszaki és technológiai tudományok
02. Műszaki és technológiai tudományok > 02.10. Egyéb műszaki tudományok és technológiák
02. Műszaki és technológiai tudományok > 02.10. Egyéb műszaki tudományok és technológiák > 02.10.02. Élelmiszer és italfélék
Feltöltés dátuma: 2023. júl. 28. 12:56
Utolsó módosítás: 2023. aug. 26. 09:04
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80092
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet